Andie93 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hva var ditt første ord? Og hvis ditt første ord var mamma, pappa eller noe i den duren, så kan du godt si hva det neste ordet var også Er litt morsomt hvis du tar med hvordan du utalte det og Mitt første ord var traktor. I følge pappa utalte jeg det thhhhrakthooor. Var rundt 8 månder Endret 22. juli 2008 av Andie93 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ifølge pappa var mitt første ord rø, utalt rrø, altså "R" med skar i. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Trur det var Danna (Min bror heter Daniel, så ble en liten babyvri på det) Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 ronk Mamma, ronk! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 ronk Mamma, ronk! Så klart venne min... *fap fap fap* Lenke til kommentar
Special P Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 det første jeg sa var Mamma og Pappa, det neste var Dom som i at en person er dom, men jeg uttalte det Domma. hver gang jeg fikk presanger eller lignende så sa jeg Domma til de jeg fikk det av. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Husker ikke selv, men min bror kalte meg "Satan" og som oftest Tatan.. Heter Kristian selv da Så det ble: Tatan, og noen ganger sa han feil, og han kalte meg Satan :\ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Om man ser bort fra mamma, pappa, ja og nei var det visstnok "toilling". Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Tror det første jeg sa var navnet mitt.. Etter filmene jeg har satt fra da jeg var barn kalte mamma og pappa og alle rundt meg ved navn konstant 24/7, er kanskje ikke rart. Man sier jo først det man hører, er jo mye mer logisk at man sier sitt eget navn før man sier "mamma" eller "pappa". Litt på samme måte som at noen ikke kan sitt eget telefon nummer, pga de ringer jo aldri til seg selv. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Mitt første ord var "haxxor". Jeg uttalte det "hexxor", hehe. Daniel Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 mitt første ord var WRÆÆÆÆÆÆÆL Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg er altså trilling, men mora mi har bare 2 pupper, så jeg måtte drikke øl med faren min mens de to andre ble ammet. Det førte til at jeg raskt utviklet en særdeles grov stemme. Det første jeg lærte å si var de 1000 første versene på "Fiskebollen lengter etter havet. Havet er fiskebollens hjem..." Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 fylkestrafikksikkerhetsutvalgssekretariatslederfunksjonene Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 The league of the extraordinary gentlemen, var den første setningen jeg sa. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 I mi (Jeg også!) og De Tøl (Gjer sjøl!) var noen av de første ordene jeg lærte. Har alltid vært litt sta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå