sdf123 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 De to siste Batman filmene, V for Vandetta, SinCity. Jeg digger slike filmer så trenger tips til flere lignende! Vet ikke om det er noe spesielt man kaller denne typen film? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Vet ikke om det er noe spesielt man kaller denne typen film? Tegneserieadapsjoner? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Mørke filmer? Dark City. Sier seg nesten selv. Tror ikke den er basert på en tegneserie, men den er definitivt verdt å se. Ellers har vi jo The Crow... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Dark City og The crow er bra tips. Ikke sett Dark City, kun The Crow. Andre tips? Vet ikke om det er noe spesielt man kaller denne typen film? Tegneserieadapsjoner? Nei egentlig ikke, liker bare når de er litt sånn "mørke". Tenker ikke på spiderman, hulk osv.. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Alle filmene du listet opp er tegneserieadapsjoner, måtte bare poengtere det. Ikke helt i samme gate, men Fight Club, om du ikke har sett den, faller nok i smak. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tipset mitt er ikke noen utpreget actionfilm, men den rangerer som en av de absolutt bedre filmene i samlingen min. La Cité des enfants perdus, aka The City of Lost Children Fransk film lagd av Marc Caro og Jean-Pierre Jeunet (Delicatessen og Alien: Resurrection), med Ron Pearlman i en av hovedrollene. Sier ikke så mye mer enn; se den! Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Se7en vil nok falle i smak. Riktignok ikke så vanvittig mye action i den, men mørk og dyster er den absolutt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Og Nattsvermeren, selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå