probin Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 HEI! Bandet til en kamerat, Mr.Minion Experience, har lagt ut noe av musikken sin på myspace profil. Bandet skriver pop/rock/jazz type musikk og spiller inn låtene etterhvert som det føles naturlig for dem. Ville vært fint om du tok deg litt tid til en gjennomlytting eller to. Føler du for det, må du også gi tilbakemelding/feedback her inne på denne posten. http://www.myspace.com/mmesite Probin;) Lenke til kommentar
Scones/w/bones Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hørte på den som heter Keep Trying. Veldig orginalt. Dritbra med saxen. Dårlig lyd (volumforhold mellom instrumenter/vokal, diskant). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg la merke til det samme. Det var overhodet ingenting galt med musikken, men vokalen var bare veldig utydelig. Akkurat som de andre instrumentene lå rundt som en mur. Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) hei hei og takk for respons:) Fint at musikken faller i smak selvom innspillingen er noe halvveis. Det vil bli lagt ut en ny sang i løpet av neste uke, da skal jeg se om jeg får rettet opp panorering av instrumentene osv..Dette er kunn å regnes som demoinnspillinger på svært lavt budsjett:P men skjekk innom siden når den nye låta addes:) Mvh, Mr.Minion Experience Endret 14. august 2008 av probin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå