Chaos8749 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei jeg har et stort problem! I dag kl. 7 om morgenen skulle jeg på jobb og hadde det litt travelt. Men før jeg gikk skulle jeg opprette et passord på brukeren min. så trøtt som jeg var klarte jeg å skrive samme feilen på både passordet og gjentagelsen av passordet. men før jeg logget av hadde jeg en følelse om at jeg hadde skrevet feil og da prøvde jeg å endre og å fjerne passordet, men det jeg fryktet var sant. jeg hadde skrevet feil passord og finner ikke ut hva jeg skrev...... Er det en måte jeg kan finne ut av hva passordet til Pc'en min er?? Lenke til kommentar
KNB Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Skru av dataen og skru på igjen og start i sikker modus (på de fleste pc'er trykker du F8 som en galning) Når du har startet opp i sikkert modus så har du valget mellom din bruker og administrator. Du velger administrator og når du er kommet inn på kontoen så kan du gå inn på passordbehandlig å slette/endre passordet ditt. Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 trenger jeg ikke å skrive inn det eksisterende passordet for å endre eller slette det når jeg går i sikkermodus? Lenke til kommentar
KNB Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Nei, ikke vis du går innpå administrator kontoen Lenke til kommentar
ZeeboW Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Du logger inn med Administrator (Sikkermodus) F8 tasten under oppstart Inne i Windows: Høyreklikke på Min Datamaskin -> Behandle -> Lokale Brukere og Grupper -> (mappe brukere) Finn brukeren din og høyreklikk på denne og Angi Passord. Sett et du husker Og bekreft.... Lenke til kommentar
M-J Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 fungerer bare på xp da og ikke i vista Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 d var ikke d at jeg ikke husket det men at jeg trykket feil bokstav 2 ganger på rad. f.eks si at passordet mitt skulle være balle så klarte jeg å skrive bakle 2 ganger på rad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå