Gjest Guest_Frustrert_* Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Som emnetittelen sier så lurer jeg på hva jeg kan gjøre med at jeg får sår hud på penis. Dette skjer gjerne om meg og dama holder litt lenge på. Er vanvittig irriterende, da det umuliggjør denne aktiviteten i 3-4 dager etterpå. Svir da bare jeg prøve å tekke forhuden tilbake. Noen tanker om dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 to kondomer istedet for èn ? Lenke til kommentar
Paxinox Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Som emnetittelen sier så lurer jeg på hva jeg kan gjøre med at jeg får sår hud på penis. Dette skjer gjerne om meg og dama holder litt lenge på. Er vanvittig irriterende, da det umuliggjør denne aktiviteten i 3-4 dager etterpå. Svir da bare jeg prøve å tekke forhuden tilbake. Noen tanker om dette? Jess, jeg har hatt samme problem etter hyppig sex med en veninne for noen mnder siden.. Slet med sår hud, røde prikker på penishodet, kløing og mye dannelse av "kukost".. Gikk på apoteket og har pratet med 2 forskjellige leger om det, alt dem sa var at jeg kunne bruke en spesiell underlivs krem for å gi fuktighet, da dette mest sannsynligvis oppstår pga tørrhet under samleie og generell tørrhet.. Dette gikk over etter 1,5 mnd for meg.. veldig irriterende.. Håper det går over fortere for deg Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 to kondomer istedet for èn ? Jeg håper ikke du var seriøs da du skrev dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå