Gå til innhold

Iphone fra Thailand i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har du en liste over hvilke land som fikk iPhone 3G den 11. juli og under finner du en liste over de som vil få den i løpet av året. Som du ser er vel ikke Thailand på noen av listene.

Hvis jeg husker rett så er det enkelte land som selger iPhone også uten abonnement, men da må man ut med 4.000 kr. eller mer, så det blir ikke noe mindre å betale enn å kjøpe den i Norge og så bryte bindingstiden.

Jeg skal ikke stoppe deg fra å kjøpe en iPhone i Thailand, men om du sitter igjen med en Hiphone som ikke er verdt halvparten av det du vil betale en gang, så kan du ikke si at vi ikke advarte deg.

Derfor det ikke er import/eksport av iPhone lenger er rett og slett fordi abonnementet må tegnes i butikken når man kjøper telefonen, og ikke gjøre det selv hjemme - da droppet jo mange det når det kom en jailbreak som fjernet også operatørlåskoden.

Lenke til kommentar
En Iphone 3G koster ca 2000 kr med kontantkort nede i thailand.

En Iphone i Thailand koster ca. 2000 kr med kontantkort

Som andre innlegg sier, så er ikke iPhone lansert i Thailand. Prisene er også helt feil. MEN du får nok kjøpt 1.gen iPhone i Thailand enda. Jeg kjøpte min på MBK i april. betalte 3500,- for en 16GB 1.1.4 OTB.

Om du skal handle er det MBK som er riktig sted. Sjekk prisen på 5 butikker, så vet du snittet. Sjekk også serienr på telefon mot eske, og om mulig kjøp en uåpnet eske sånn som meg. Jeg fikk åpnet min i butikken, når alt var sjekket og i orden betalte jeg og gikk. Problemet var at jeg måtte vente til jeg kom hjem en uke etterpå for å få låst den opp. :)

Nå går den på 2.0 og er suveren. Kjøp heller en gen.1 (eller gen.2 som noen kaller den). Den mangler 3G og GPS, men GPS'en er eneste jeg ser litt fordel med, men ulempene med mindre batteri og mer plast i telefonen trekker mer ned en fordelene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...