Gå til innhold

Iphone fra Thailand i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en kompis som har iPhone. Han kjøpte sin i utlandet og cracket den og puttet sitt eget sim-kort i den og den iPhonen funker helt som den skal.

Men nå vet ikke jeg om det er forskjell på iPhone 3G eller den eldre modellen.

Endret av Siege
Lenke til kommentar
Jeg har en kompis som har iPhone. Han kjøpte sin i utlandet og cracket den og puttet sitt eget sim-kort i den og den iPhonen funker helt som den skal.

Men nå vet ikke jeg om det er forskjell på iPhone 3G eller den eldre modellen.

Den nye iPhone 3G er ikke hacket slik at man kan fjerne operatørlåsen på den (enda).

Lenke til kommentar
Med tanke på at iPhone ikke er lansert det enda og prisen er halvparten av hva den er her med bruddgebyr og slikt tviler jeg på at det er snakk om en ekte telefon.

Samme her, tviler sterkt på at du får iPhone 3G til 2000 kroner uten operatørlås i et land hvor den ikke er lansert.

Lenke til kommentar

Iphone 3G ble verdenslanser samtidig så den er nede i thailand også og når det kommer til prisen så er den samme som i USA som er 379USD. Og med dagens kurs som er 5.32 NOK for 1 USD med rask hoderegning blir det 2016,28 KR bruk gjerne kalkulator vis dere er usikre. så prisen og at den er lansert der er jeg helt sikker på.

P.S: Hva har en eldre mann med dette og gjøre.

Lenke til kommentar

Månedsprisen er jo skyhøy og jeg har akkurat bunet meg fro tolv måneder så gidder ikke et til . men leste nettop en artikel fra Dr. ipod som ikke sier noe om at det er problemer med og imortere med det lønner seg ikke. pga. frakt og den får sikkert problemer etter 1 eller 1 1/2 år så det hadde ikke vært dumt med garanti. men siden den blir fraktet hit gratis og jeg kjøper ny tlf hvert år så er ikke det noe jeg bryr meg om.

Lenke til kommentar

Du kan si opp etter 1mnd slik at prisen ikke blir så avskrekkende. Og som tidligere sagt så brukte de over 1år på å få åpnet opp operatørlåsen på forrige modell. Så kanskje du blir sittende med iphone frem til du må igjen må kjøpe ny mobil uten å få brukt iphonen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...