Gå til innhold

Iphone fra Thailand i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei er ikke mulig foreløpig. Men mulig det kommer snart.

Hvorfor ikke?

Fordi iPhone 3G er jailbreaket (full tilgang til telefonens filsystem), mens operatørlåsen er ikke hacket. Med mindre den selges uten abonnement og operatørlås i Thailand, noe jeg ikke aner om er tilfelle eller ei.

Lenke til kommentar
Nei er ikke mulig foreløpig. Men mulig det kommer snart.

Hvorfor ikke?

Fordi iPhone 3G er jailbreaket (full tilgang til telefonens filsystem), mens operatørlåsen er ikke hacket. Med mindre den selges uten abonnement og operatørlås i Thailand, noe jeg ikke aner om er tilfelle eller ei.

Mulig det, men de er ofte svært tidlig med telefoner i Thailand, markdet er en tanke større enn i Norge, i tilegg så går det meste på kontantkort.

Lenke til kommentar
Hva er det du prater om? Apple tillater ikke det, ikke i Norge, USA eller Thailand.

Apple Iphone hadde verdenslansering 11juli i hele verden. Hvor stor markedet i Thailand er har 0 å si.

Hva var det du ikke forsto?Hva Apple tillater er ganske uintressant så lenge det er folk som er kapabel til å knekke det meste der nede.Når det er sagt så er det ofte svært lite å tjene på å kjøpe telefoner der nede.

Lenke til kommentar
Det jeg sier at det foreløpig ikke finnes noen som har fått låst opp Iphone ennå, skjønner?

Og det vet du?Helt sikkert?

Ja foreløpig har de bare klart å åpne opp telefonen for usignerte programmer.

hehe, hvis den blir kjøpt uten abb. så funker det fett iallfall
Den selges foreløpig ikke uten abb.
Lenke til kommentar
Det jeg sier at det foreløpig ikke finnes noen som har fått låst opp Iphone ennå, skjønner?

Og det vet du?Helt sikkert?

Som du allerede har fått høre av flere her, operatørlåsen på iPhone 3G er ikke knekket. End of story.

Vel, det jeg vet er at det tidligere har blitt(bla her på forumet) hevdet at det var umulig å åpne andre typer tlf, som jeg har fått åpnet relativt lett i Thailand.Det har lært meg at man ikke trenger å være så j..... bombastisk.End of story.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...