Vertical^ Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Men nå er det jo også sånn at jeg kommer aldri til og kjøre SLI eller Crossfire heller da Endret 24. juli 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 HD4870 yter da en god del bedre enn 9800GTX. HD4850 yter jo ca likt med 9800GTX. Hvorfor sier du at du aldri kommer til å kjøre CF? Ganske greit å kunne putte i et ekstra skjermkort hvis du får behov for det, fremfor å måtte kaste det gamle. Er ikke mer avansert enn å montere koret på HK, montere CF-bro mellom skjermkortene, plugge i strømkabelen(e) og enable Crossfire i driveren. Lenke til kommentar
Whoaman Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Geforce 9800 GT er et heftig skjermkort.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Tror dere delene jeg har i lista mi blir billigere etterhvert? Og blir dele som er DDR3 billigere etterhvert også? Her er lista: Liste. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Innen den tid de delene der har blitt billige er de vel utrangerte. DDR3-RAM blir billigere etter hvert, ja. Det lønner seg ikke å kjøpe DDR3 nå. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Kom nå til og tenke på en ting. Og det er jo programvare. Har tenkt til og kjøpe Windows Vista. Og har da sett på: Windows Vista Ultimate 64, Norsk. -Er dette den programvaren jeg burde velge til gaming? Eller burde jeg velge en annen Vista? Jeg skal i hvert fall ha 64 bit . Og burde jeg ha norsk, eller engelsk?. Er litt usikker på hvilket språk jeg burde velge, men norsk høres da rimeligere ut. Og kanskje de også blir lettere når jeg skal installere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå