verwooks Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har lyst til å komme meg på irc på jobben, finnes det noen efnet servere som har noen utradisjonelle porter åpne for meg ? Som f.eks. 8080 .. ? .. Andre triks jeg kan ta ? ICQ funker fint her forresten .. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har mange løsninger, men vil ikke fortelle deg noe, da man ikke skal bruke IRC ol. på jobben. Jobben er for jobbing, fritid er for IRC Kan nevne noen stikkord: BNC/WinBNC, http-tunnel, VPN, sshd på en åpen port i brannmur. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Ja har du egentlig rett i ... men tenkte jeg bare skulle ha en idler oppe eller noe .. men driter i det egentlig .. Lenke til kommentar
sirriusix Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ja har du egentlig rett i ... men tenkte jeg bare skulle ha en idler oppe eller noe .. men driter i det egentlig .. Finnes en "ulovlig-internett-proxy" på sourceforge, mensiden du ombestemte deg så kommer jeg ikke til å fortelle hva Lenke til kommentar
KAS Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 I bedriften en kompis av meg jobber i, bruker alle IM-løsninger internt. Telefonutgifter spart.. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Ja har du egentlig rett i ... men tenkte jeg bare skulle ha en idler oppe eller noe .. men driter i det egentlig .. Finnes en "ulovlig-internett-proxy" på sourceforge, mensiden du ombestemte deg så kommer jeg ikke til å fortelle hva Shoot Edit .. nei vent nå litt .. gjorde det for et år siden jeg .. og ble bustet .. upps .. men det gikk greit .. bare installerte en proxy på en maskin som hadde internett .. hehe .. kunne tilogmed styre proxy serveren fra egen maskin, så jeg hadde full kontroll. Men administratorene fant ut av det .. vet ikke åssen . Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ja har du egentlig rett i ... men tenkte jeg bare skulle ha en idler oppe eller noe .. men driter i det egentlig .. Finnes en "ulovlig-internett-proxy" på sourceforge, mensiden du ombestemte deg så kommer jeg ikke til å fortelle hva Shoot Edit .. nei vent nå litt .. gjorde det for et år siden jeg .. og ble bustet .. upps .. men det gikk greit .. bare installerte en proxy på en maskin som hadde internett .. hehe .. kunne tilogmed styre proxy serveren fra egen maskin, så jeg hadde full kontroll. Men administratorene fant ut av det .. vet ikke åssen . Antageligvis monitererte de noe av trafikken, og da de fant mistenkelig trafikk på enkelte porter på din IP/maskin så tok de næremere scans av trafikken din og fant da ut at du routet trafikk på porter som ikke burde hatt trafikk. Det er utrolig mye man kan monitere via Switch, router, gateway og lign. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Eller kanskje de syntes det var litt rart at det var surfing på ipadressen til en som hadde ferie ? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Man kan ikke lure en admin .. :wink: Hilsen Admin .. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har mange løsninger, men vil ikke fortelle deg noe, da man ikke skal bruke IRC ol. på jobben. Jobben er for jobbing, fritid er for IRC Kan nevne noen stikkord: BNC/WinBNC, http-tunnel, VPN, sshd på en åpen port i brannmur. *må slå deg neste gang* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå