Gå til innhold

Er det verdt å kjøpe Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Nå er det jo fakta at man ikke spille AoC med moradi sin compaq PC (kjent til å være dårlig), folk trekker selvsagt fram at spillet krever mye når PCen ikke vil kjøre spillet, og ja, spillet krever MYE, er ikke noe nytt, det ser du på alle trådene i AoC forums.

Folk som er hardcore gamere reagerer nok på dette, fordi de sliter selv ikke med dette, folk var/er kanskje ikke vant å se et mmorpg spill krever så jævlig mye av pcen, men nå har mange lært noe nytt.

 

Så, ser ikke noe dumt at folk sier at spillet krever mye, noe den gjør.

Dx10 vil nok kreve enda mer, om det noen gang kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle reagerer, men å si at spillet suger fordi det har bra grafikk er jo helt noe annet. Det er jo det jeg har prøvd å understreke her hele tiden, han skrev jo faktisk under " Negativt om AoC " delen at det var dritt at det krevde mye, det er jo stikk i strid i forhold til hva alle spill entusiaster ville sagt =) Alle liker jo ett spill som kan forbløffe dem med div. scenery & alt det der.

Lenke til kommentar
men det negative trekker svært ned på Age of Conan;

 

- super bra grafikk så trenger man super bra PC og det er ikke alle som kan få det (som jeg) og derfor er stuck med 8 fps i spillet. De som betaler 8000kr for nytt innmat/ny pc har jeg hørt at de angrer (les nede)

 

Det var denne du pekte på?

 

Ja, som jeg sa istad, noen tror PC er som PS3 og tror det er bare å spille AoC på hvilke som helst PC, noe du ikke kan.

Da havner denne automatisk under negativt delen, som jeg kan se :)

 

Ikke det at det stemmer i akkurat dette tilfellet men, vet om noen som faktsik har trodd det, eller ikke tenkt på kravene til et spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...