Gå til innhold

Hvilke av disse to readon 3650 er best?

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal invistere i et readon 3650. Problemet er at jeg ikke greier å bestemme meg for hvilket. SÅ; hvilke er best:

POWERCOLOR Radeon HD 3650 "PCS" 512MB, GDDR3

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1829114;c:0;b:0

eller

POWERCOLOR Radeon HD 3650 1GB DDR2

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1887346;c:0;b:0

Skal bruke det til både gaming og bilderedigering.

Og er det forresten et skjermkort å anbefale til denne prisen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

jeg ville valgt POWERCOLOR Radeon HD 3650 "PCS" 512MB, GDDR3 grunnet at det har nyere ram teknologi og vil da vis jeg har forstått rett yte bedre under spill.

Det er ikke alltid mengden ram som betyr noe det er ofte hva slags type ram og sånt som også er viktig.

Selvsagt er det kult og si kortet sitt har 1 gb med ram men vis den gb ikke er så bra som 512 så blir det jo litt dumt.

Vis du er for usikker etter og ha lest dette så ring amentio og spør dem hva de ville anbefalt deg. Men jeg ville klart valgt 512MB GDDR3.

Lenke til kommentar
jeg ville valgt POWERCOLOR Radeon HD 3650 "PCS" 512MB, GDDR3 grunnet at det har nyere ram teknologi og vil da vis jeg har forstått rett yte bedre under spill.

Det er ikke alltid mengden ram som betyr noe det er ofte hva slags type ram og sånt som også er viktig.

Selvsagt er det kult og si kortet sitt har 1 gb med ram men vis den gb ikke er så bra som 512 så blir det jo litt dumt.

Vis du er for usikker etter og ha lest dette så ring amentio og spør dem hva de ville anbefalt deg. Men jeg ville klart valgt 512MB GDDR3.

Tenkte det samme selv. Men ville du valgt GAINWARD GeForce 8600GT 512MB GDDR3 eller readon hf 3650 512mb GDDR3?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

der må jeg nok si jeg ble litt usikker. leste litt om hva folk hadde skrevet om de og det jeg skjønte var at de yter ganske litt.

Så med mindre du er mer glad i Nvidia over ATI eller omvendt så er det ingen stor forskjell for vanlige folk vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Hvilket skjermkort har du naa?

Om forskjellen ikke er allverden saa kunne det sikkert vaert lurt aa spare opp penger til ett dyrere kort.

skjermkortet jeg har fra før er xfx geforce 6600 tror jeg. det er vel ganske stor forskjell?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

jeg hadde et Nvidia 6600 i min gamle Dell xps pc, jeg fikk spilt san andreas og test drive unlimited uten problemer. Men hva slags spill skal du spille?

Skjermkorte du trenger er veldig avhengig av dette. Ingen vits og kjøpe et dyrt kort om du skal spille kabal om du skjønner.

Lenke til kommentar
jeg hadde et Nvidia 6600 i min gamle Dell xps pc, jeg fikk spilt san andreas og test drive unlimited uten problemer. Men hva slags spill skal du spille?

Skjermkorte du trenger er veldig avhengig av dette. Ingen vits og kjøpe et dyrt kort om du skal spille kabal om du skjønner.

Det å ta vare på det gamle skjerm kortet komme ikke til å skje.

Det jeg lurer på er vel bare om jeg skal velge POWERCOLOR Radeon HD 3650 512MB GDDR3

eller GAINWARD 8600GT 512MB GDDR3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...