SuperDVD Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) 1: Jeg har tenkt å kjøpe en kombinert vhs/dvd-spiller. Jeg så noen på elkjøp som hadde mulighet for å spille av divx og xvid, noe jeg ser på som veldig positivt, men det stod ingenting om det gikk an å ta opp på dvd, noe som må gå an. Er det noen som har noen brae og anbefale (pris har ikke så veldig mye å si, men helst under 2000) som har mulighet for å ta opp på dvd og også spille av divx og xvid? 2: Jeg har en tv som står opp på et tv-bord. Det er ganske vanskelig å komme seg bak der for å bytte scart-kabel, sette inn antenner og slikt. Og jeg har en sonefri dvdspiller og får kanskje snart en kombinert vhs/dvd-spiller. Så finnes det en "scart-kabel adapter" eller noe, der man kan putte scart-kabelen til dvd-spillerene inn i et adapter, for så å putte en ny skart-kabel inn i tv-en fra adapteret, i stedenfor bare fra dvd til tv, slik det vanligvis er, så jeg slipper å dra fram hele tv-en og krype bak tv-bordet hver gang jeg skal bytte dvd-spiller? Endret 22. juli 2008 av SuperDVD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå