Morfeo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei, jeg vurderer å skaffe meg en super nintendo, men lurer litt på hvordan en kunne lagre spillet sitt i spill som super mario world, sm all stars, smetroid, donkey kong osv. Jeg mener å huske at den gang brukte de en lagringsmåte betegnet av salige nintendo-magasinet/power player som "batteriminne" og at dette "batteriet" i kassetten som lagret fremgangen din, kunne utløpe etter en del år. Er dette riktig? Er d i så fall ikke mulig å få tak i disse gamle klassikerne med fungerende lagringsmuligheter? Lenke til kommentar
Mith Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Er du litt handy er ikke noe problem å evt. bytte batteri, hvis det mot formodning skulle slutte å fungere. Det er ett vanlig flatt klokkebatteri (CR2032 tror jeg) som sitter der. Guider finner du på nett. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Ok takk for svar. Vil spill fra tidlig 90-tallet fremdeles ha batterier som virker i dag, eller er de fleste utgått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå