RandiA Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Etterbehandlet denne litt annerledes. (Alle er veldig lite etterbehandlet). Men jeg ser av originalen av dette at det er ikke så helt fokus og skarpt som jeg vil ha det. RandiA Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ja, jeg er klar over at dette med sol ikke er så bra for fotograferingen. Men kamera ble bare med i farten da jeg var på venninnetreff der, og tenkte at jeg kunne jo benytte anledningen til å knipse, når jeg en sjelden gang var der borte. Fett nok det, Randi. Ville bare nevne dette så du forstår hvor viktig det er å tenke på tidspunkt og vær når man tar bilder utendørs med åpen himmel over seg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Bare fint å bli minnet om dette, jpsalvesen...ser alltid at bilder blir bedre i skygge eller kveldingen... RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Off topic: Kunne kanskje ha laget en ny tråd for spørsmålet, men hekter det på her. Sitter og "tagger" bilder i min nye Organizer, da lurer jeg på hva jeg skal tagge slike bilder som jeg har lagt inn her i første post. Altså, litt spesielle som man tar for effektens skyld, eller rusten skyld eller for kunstens, det estetiskes skyld...kan det finnes noe godt samlenavn på slikt, så man raskt finner igjen slike typer bilder? RandiA Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hva med ganske enkelt "rust"? Eller hvis du har andre sånne bilder uten rust, hva med "estetikk"? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Hva med ganske enkelt "rust"? Eller hvis du har andre sånne bilder uten rust, hva med "estetikk"?Takk for forslag, bjornast. Rust kan det ikke bli, ikke så mange av de, ville bare prøve meg på en "PMnormal" :!: , Estetikk , ikke så dumt, noe med foto i navnet da? Hva kaller du dine slike kunstferdige da?"Foto-kunst"? Litt pretensiøst det, må være noe mindre "høytidlig" og lett å huske når de skal spores. (Blant 10000 bilder ) RandiA Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har ikke noen tagg på de bildene der, noe jeg sikkert burde hatt. Litt mindre pretensiøst, og kanskje mindre ambisiøst: "Fotokunstforsøk" Vet jaggu ikke jeg nei... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har ikke noen tagg på de bildene der, noe jeg sikkert burde hatt. Litt mindre pretensiøst, og kanskje mindre ambisiøst: "Fotokunstforsøk" Vet jaggu ikke jeg nei... Ja, det er smart å ha tag på bildene...det forslaget der var ikke så dumt, noe i den duren ja..... Randi Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dette er veldig kule motiver. Vær og tidspunkt på dagen er ikke helt optimalt da, blir veldig flatt og kjedelig. Kunne også prøvd ut noen mer spennende vinkler. Jeg ville reist dit når det var skumring eller gjerne helt mørkt med en lommelykt og sett lukkeren på 20-30 sek og "malt med lys" med lommelykten. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Dette er veldig kule motiver. Vær og tidspunkt på dagen er ikke helt optimalt da, blir veldig flatt og kjedelig. Kunne også prøvd ut noen mer spennende vinkler. Jeg ville reist dit når det var skumring eller gjerne helt mørkt med en lommelykt og sett lukkeren på 20-30 sek og "malt med lys" med lommelykten. Fin idé Dieter..... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå