Gå til innhold

BK:Rust på Solsiden. Serie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg er klar over at dette med sol ikke er så bra for fotograferingen. Men kamera ble bare med i farten da jeg var på venninnetreff der, og tenkte at jeg kunne jo benytte anledningen til å knipse, når jeg en sjelden gang var der borte. :yes:

Fett nok det, Randi. Ville bare nevne dette så du forstår hvor viktig det er å tenke på tidspunkt og vær når man tar bilder utendørs med åpen himmel over seg. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Off topic: Kunne kanskje ha laget en ny tråd for spørsmålet, men hekter det på her. Sitter og "tagger" bilder i min nye Organizer, da lurer jeg på hva jeg skal tagge slike bilder som jeg har lagt inn her i første post. Altså, litt spesielle som man tar for effektens skyld, eller rusten skyld :) eller for kunstens, det estetiskes skyld...kan det finnes noe godt samlenavn på slikt, så man raskt finner igjen slike typer bilder?

RandiA

Lenke til kommentar
Hva med ganske enkelt "rust"? Eller hvis du har andre sånne bilder uten rust, hva med "estetikk"?
Takk for forslag, bjornast. Rust kan det ikke bli, ikke så mange av de, ville bare prøve meg på en "PMnormal" :!: , Estetikk , ikke så dumt, noe med foto i navnet da? Hva kaller du dine slike kunstferdige da?

"Foto-kunst"? Litt pretensiøst det, må være noe mindre "høytidlig" og lett å huske når de skal spores. (Blant 10000 bilder :yes: )

RandiA

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noen tagg på de bildene der, noe jeg sikkert burde hatt. Litt mindre pretensiøst, og kanskje mindre ambisiøst: "Fotokunstforsøk" :p

Vet jaggu ikke jeg nei...

Ja, det er smart å ha tag på bildene...det forslaget der var ikke så dumt, noe i den duren ja..... :yes:

Randi

Lenke til kommentar

Dette er veldig kule motiver. Vær og tidspunkt på dagen er ikke helt optimalt da, blir veldig flatt og kjedelig. Kunne også prøvd ut noen mer spennende vinkler.

Jeg ville reist dit når det var skumring eller gjerne helt mørkt med en lommelykt og sett lukkeren på 20-30 sek og "malt med lys" med lommelykten.

Lenke til kommentar
Dette er veldig kule motiver. Vær og tidspunkt på dagen er ikke helt optimalt da, blir veldig flatt og kjedelig. Kunne også prøvd ut noen mer spennende vinkler.

Jeg ville reist dit når det var skumring eller gjerne helt mørkt med en lommelykt og sett lukkeren på 20-30 sek og "malt med lys" med lommelykten.

Fin idé Dieter..... :yes:

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...