ilpostino Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 har creative live platinum og har tenkt til å kjøpe høytalere til disse. da det er diverse optiske og digitale utganger på lydkortet kunne jeg tenke meg å koble et 5.1 høytalersett til maskinen da jeg ser endel på filmer og spiller endel spill på denne maskinen. creative live platinum har jo ikke intern 5.1 dekoder så dette må komme sammen med høytalerne. noen forslag? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Tja. Du har jo alt fra Klipsch Pro Media 5.1 til Creative Inspire 5.1 Digital 5700 da. Har selv sistnevnte. Syns den er konge. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 er egentlig ikke så nøye på pris. går vel under kategorien audiofil, men har ikke så veldig peil på høytalere og slikt for pc..... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 er egentlig ikke så nøye på pris. går vel under kategorien audiofil, men har ikke så veldig peil på høytalere og slikt for pc..... Da er det vel egentlig bare et valg for deg. Nemlig Klipsch 5.1 Digital Dream Multimedia System. Det er vel det desidert beste du kan få om ikke Klipsch Promedia GMX D-5.1 er bedre. Begge er meget bra. Regn med en pris fra 5000-7000 kr. 5.1 Digita Dream Multimedia System er består av 2 separate produkter samlet i en pakke. Disse er Klipsch Promedia 5.1 som er skikkelig bra høytalere, pluss forsterkeren DD 5.1 Multimedia Digital Decoder Amplifier. GMX D-5.1 har et annet utseendet på høytalerene. Bilder finner du på siden deres; Klipsch Men hvor i Norge du finner disse godbitene er uvisst. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Da blir vel et ordentlig Surroundanlegg tingen da Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Klipsch 5.1 Digital Dream System er det beste du får, helt klart. Ikke no kan konkurrere med det. Det blir bare dumt. Har det selv og det er REN NYTELSE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå