WiSLE Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nå som det analoge bakkenettet slukker, kan da staten kreve kringkastningsavgift. En tuner vil vel ikke være mye verdt lenger? kringkastningsavgiften betales for at du har en tuner innomhus. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 kringkastingsavgiften betales fordi man har en TV i hus... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Dette er helt feil. Du betaler lisens for å ha en "fjernsynsmottaker". Noe man godt kan hevde at snart er digitalboksen unde tv-en, og ikke selv tv-en. Det finnes forøvrig en tråd om dette emnet i jus-kategorien. Den kan være interessant lesning. Lenke til kommentar
aron Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har tidligere vridd meg unna lisens med unskyldning at jeg kun bruker nett tv og innspilt materiale (DVD osv..).. Har kjøt et par tv´r nå i fullt navn. Blir det noe krav på lisens så hevder jeg at ingen av dem har mottakerutstyr som gjør dem brukbare i Norge og at jeg som før kun ser nett tv og innspilt materiale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå