rs1 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har en Creative ZEN men sliter med å få den til å spille av sangene i riktig rekkefølge. Hvis et album består av to cd'er spiller den de første på begge cd'ene etterhverandre og så sang nummer to etterhverandre osv. Jeg har prøvd å legge cd1 og 2 i forskjellig katalog, men det virker som den går utelukkende etter ID3 tag'en. Jeg har prøvd å endre den med nummer på cd, men den spiller fortsatt ikke i riktig rekkefølge. Noen som vet hvordan jeg kan ordne dette relativt enkelt uten å måtte lage playlist? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 med nummer på cd i tagen, har du da prøvd å skrive tracknummer som 102 for cd1 track 01, 201 for cd 2 track 1 etc? evt kan du legge til cd1 og cd2 på albumtittel Lenke til kommentar
rs1 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Fant en løsning. Jeg gir i ID3 tag'en filene på CD1 og 2 et nytt albumnavn som inneholder CD1 eller 2. Da lister spillern opp CD1 og CD2 som to forksjellige album i listen. Er ganske fort gjort med Audioshell, merker alle filene på en CD og velger properties. Slipper å ta hver enkelt fil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 evt kan du legge til cd1 og cd2 på albumtittel Fant en løsning. Jeg gir i ID3 tag'en filene på CD1 og 2 et nytt albumnavn som inneholder CD1 eller 2. Da lister spillern opp CD1 og CD2 som to forksjellige album i listen. -__- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå