Gå til innhold

Driver til Advent USB minnepenn eller en bedre ide...

Anbefalte innlegg

Den ene minnepennen min, en Advent (på baksiden står det ADVUF7010A128), har muligheten for å være passordbeskyttet. Du kan ha ha to partisjoner på minnepennen hvor den ene krever et passord mens den andre åpner seg automatisk når du setter pennen i maskinen. For å komme inne på den passordbeskyttede delen trykker man på et ikon (U-storage) og skriver inn passordet. Dette har fungert greit frem til nå, men da jeg klikket på ikonen for å skrive inn passordet fikk jeg beskjed om at programmet ikke var et gyldig "win32 program". Har en HP bærbar pc som er nesten et år gammel og som kjører Win Vista Home Premium. Pennen har fungert helt fint tidligere.

Jeg har fått anbefalt å opptattere driveren, men jeg er ikke i stand til å finne denne, så spørsmålet er om noen kan hjelpe meg å finne en slik, eller om noen har en bedre ide om hvordan jeg kan komme inn på minnepennen igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

er det windows vista 32 bit eller 64 bit?

Kan anbefale deg og kjøre oppdatering i windows og bare laste ned alle oppdateringer du finner. jeg hadde et problem med at mitt digital kamera ikke ble gjenkjent i vista 64 bit, så lastet jeg ned alt jeg fant i windows update, og plutselig startet det og fungere uten problemer.

Vis ikke så kan det hende produsenten av minne pennen har noe på nettsiden sin om drivere som du kan laste ned.

Lenke til kommentar

kjører windows vista 32-bit. skal forsøke det med nedlastingene av alt som overhode kan oppdateres. Har prøvd å finne en hjemmeside til minnepennen, men har ikke funnet noe enda. Er noe billig greier så det er ikke sikkert jeg finner noe en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...