Tabris Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har personlig ganske så sansen for både Nick Hornby og Erlend Loe, og synes jeg kan se noen likheter i deres skrivestil, bl.a. at de begge skriver om hverdagslige hendelser på en noe naivistisk, betraktende og reflekterende måte, og at det ligger en del mellom linjene i deres enkle språk. Er det flere her som har liker en av dem, eller begge, og har sett det samme? Eller ser jeg noe som ikke stemmer? Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Joda, ser det selv jeg også. Var artig å se at denne posten dukket opp da jeg søkte på naivistiske forfattere på google. Skal lese bøker om de nå på VG3 siden jeg har naivistiske forfattere som særemne. Vi kan gjerne ta en diskusjon angående de hvis du er interessert. Ü Lenke til kommentar
cnon Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har nettopp lest ferdig High Fidelity og har begynt på Fritt Fall. Og jeg må si jeg er enig, for jeg ser store likheter til Erlend Loe sin skrivestil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå