provokacija Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei, synser litt på laptop til skolebruk, har allerede en arg spille-pc og trenger ikke dedikert grafikk. Lav vekt, masse tilkoblingsmuligheter, batterilevetid og god skjerm er viktig. Toshiba Satellite U400 skiller seg ut, eneste som mangler er en bedre skjerm:/ Hvilke alternativer eksisterer til + - 7000,-? Har hørt at Toshiba er ett dyrt merke. Peace. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Dell XPS M1330. De er tekniskt sett nesten identiske. Du får leke litt med shopping listen på dell.no for å se om du får den noe billigere. AKIRA Lenke til kommentar
provokacija Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Takk, peiling på om DELL eller Toshibaen støyer ? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Skriver dette her fra min Dell XPS M1330 og jeg hører den ikke. Jeg har versjonen med Geforce 8400 kort. Kjøper du med integrert kort så kjører den enda kjøligere. Ingen erfaring med Tohibaen. AKIRA Lenke til kommentar
provokacija Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Hvilke tilkoblinger har den, hdmi eller eSATA ? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det finnes en STOR tråd om modellen på laptop delen av forumet. Du bør også studere de tekniske spesifikasjonene på begge maskinene. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå