PMnormal Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Med mindre modig mener jeg mindre modig enn Nick Brandt. Men du begynner å nærme deg hans arbeidsavstand, og det er jo et skritt på veien. Når du tar bilder av ville løver i dette prespektivet med en 50mm på at FX/FF-hus skal jeg skikkelig ta av meg hatten. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) ah! uten å skryte så har jeg faktisk fått en nick brandt-sammenligning før, på et britisk forum, for et gammelt sauebilde.. Endret 24. juli 2008 av hardmongo Lenke til kommentar
Carny Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Likte det siste også. Likte sammenligningen til k.n.b. Har tatt en titt på innleggene dine, hardmongo, her på BK. Mye bra! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det bli vel noe som en landlig bygdenorsk versjon av den type fotografi. Noe i samme retning som Knut Brys lusekofter. Lenke til kommentar
akle Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Likte bildene veldig godt, god s/h konvertering. Og en veldig god kontakt med kyrne, de virker jo litt interessert noe som jeg liker! På det første bildet likte jeg gresset godt, fordi det gir en god dybde i bildet, og jeg synes det frem hever froske-perspektivet i bildet. Må si jeg likte vignettingen, med at den er litt ujevn og bare i de øverste hjørnene. Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Må si jeg ikke helt deler den inspirerende omtalen flere kommer med av dette bildet. rotete partier som er totalt brent ut, de rotete antydningene til vignettering, dvs. Dotter, eller rundinger her og der, rotete gress i forgrunnen etc. Mye rot, men du skal ha kredd for at du har krypt ned i gresset : -p Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 delvis enig med deg når det gjelder vignetteringen. selv om jeg går for et røft uttrykk kan jeg se at det blir for mye for noens smak. når det gjelder det som er helt utbrent ser jeg ikke problemet. det gjør ingenting at litt er utbrent. her er en annen versjon jeg lagde med mindre vignettering når det er sagt, så liker jeg at bilder ikke er totalt glattpolerte, og jeg prøver heller ikke å gjøre det. jeg synes det fjerner "sjelen" fra bildet Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Flotte bilder. Ble litt skeptisk til tittelen selv, men jeg måtte bare sjekke. Det er bra dybde i bildet (1. bildet) og fargene (eller ikke fargene) gjør seg. Keep up the good work. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå