ivemaole Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei. jeg har kjøpt meg vga-kabel for jeg ville se dvd med oppskalering. Men så er det noen instillinger jeg ikke er helt sikker på. !. Tv'n min er hd-ready,og den tar 720p, og 1080i. Hva slags oppløsning burde jeg ha da? 2. Og en annen displayinnstilling, der jeg har tre valg; standar, intermediate, expanded. Hva er disse tre? og hvilken burde jeg ha? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Eg ville valgt 720p, ettersom det er ein oppløsning bedre egnet for bilder i bevegelse. Ang. spørsmål 2. så er det noe du rett og slett må prøve ut sjøl, sjekk om du ser noen forskjeller i i bildet Varierer fra skjerm til skjerm. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 hmm.. okei. skal prøve litt ut. Men hva er det egentlig? hva slags forskjeller skal jeg se etter? er litt lost når det gjelder det herre her Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Se etter forskjeller på farge, kontrast og sortnivå i bildet. Det er mulig du ikkje ser noen forskjeller i heile tatt også Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Bare for å få en liten av klaring her. Med component kabel kan man velge 720p og 1080i/p Mens med VGA kabel får man opp en del flere oppløsninger. I ditt tilfellet skal du velge 1024x768 tror jeg noe som tilsvarer 720p med component;) Men hey jeg kan ta feil, men mener jeg brukte dette oppsette på VGA før jeg gikk over til component. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 1280x720 er det samme som komponent. Komponent bruker 480p, 720p og 1080i/p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå