Jokerpoker Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Som tittelen sier... Jeg kan ikke finne noen dynasty warriors spill i "fysiske" butikker. Akkuratt nå leter jeg etter dynasty warriors 6 til ps3, men jeg hadde det samme problemet med dynasty warriors 4 (som jeg aldri fikk tak i) og 5 (som jeg fikk tak i ) Vet noen om noen butikker eller må jeg til nettbutikk? takker for svar Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 om du har en gamestop butikk i nærheten så bestiller de vel det du vil ha.. Lenke til kommentar
Jokerpoker Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 om du har en gamestop butikk i nærheten så bestiller de vel det du vil ha.. ante ikke at gamestop fantes i norge... noen i oslo? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 om du har en gamestop butikk i nærheten så bestiller de vel det du vil ha.. ante ikke at gamestop fantes i norge... noen i oslo? er fler, samme som ebgames er en på byporten iallefall Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 spiderman butikkene pleier vel å bestille inn det man vil ha og tror jeg... så lenge det er spill som er aktuelle.... men er du SIKKER på at dette spillet er kommet til europa/norge da? Lenke til kommentar
Jokerpoker Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) spiderman butikkene pleier vel å bestille inn det man vil ha og tror jeg... så lenge det er spill som er aktuelle.... men er du SIKKER på at dette spillet er kommet til europa/norge da? ganske sikker, ja. i følge den norske playstation siden (no.playstation.com) kom det ut 7. mars i år Endret 22. juli 2008 av Jokerpoker Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Vgp.ca har Dynasty Warriors 6 til 340kr. inkludert frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå