Neshaug Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 1 stk. Dynavoice Magic F-6 i sort pianolakk - - ( / ) På lager igjen! Fikk karakter 10 av 10 mulige i Lyd & Bilde! Lyden i Dynavoice F-6 ble sammenlignet med høyttalere som koster flere ganger mer! PS. Føtter medfølger ikke. Pris kr. 1390.- pr. par. Frakt kr. 390.- pr. par inkl. oppkravsgebyr. Kr 1390,- 1 stk. Dynavoice Definition SW-10 i sort farve - - ( / ) Endelig har det kommet en subwoofer i Definition-serien. Du som har kjøpt Dynavoice Definition surroundpakke, kan nå komplettere pakken med denne. Meget kraftig og presis bass. Finnes i alle tre farvene. Frontdeksel medfølger. Normal pris kr. 3.490,- Introduksjonspris kr. 2.990,- pr. stk. Frakt kr. 290,- inkl. oppkravsgebyr. Kr 2990,- 1 stk. Dynavoice Magic C-4 High Glossy - - ( / ) Ny centerhøyttaler fra Dynavoice. Bygget for å spille sammen med testvinneren Dynavoice Magic F-6. Pris kr. 790,- pr. stk. Frakt med Posten kr. 190.- inkl. oppkravsgebyr. Kr 790,- 1 stk. Dynavoice Magic S-4 High Glossy Black - - ( / ) Dynavoice Magic S-4: Stilig bakhøyttaler/bokhyllehøyttaler. Konstruert for å spille sammen med testvinneren Magic F-6, men kan også fint brukes alene. Pris kr. 890,- pr. par. Frakt kr. 190,- inkl. oppkravsgebyr. Kr 890,- 1 stk. Yamaha RX-V463 5.1 hjemmekinoreceiver Sort - - ( / ) RX-V463 tilbyr mange finesser og funksjoner som gir høy lyd og bildekvalitet og som gjør receiveren enkel å bruke. Pris kr. 3.790,- Frakt med Posten kr. 290,- inkl. oppkravsgebyr. Kr 3790,- Bør ha med føtter ser jeg Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ikke noe dumt valg det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Subwooferen hadde jeg uten å nøle byttet til en XTZ 99 W10.16. Ellers kan jeg nevne at jeg har F6 og de lyder helt upåklagelig. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Da går jeg nok for de, byttet ut subwooferen med, XTZ 99 W12 i Pianolakk. Det jeg mangler nå er kabler, og jeg kan like lite om kabler som jeg kan om det jeg har skrevet ovenfor. Så at det var linket til relaterte kabler på sub-en så derfor har jeg også lagt ved disse, Proson Subkabel 8 meter. Noen som har et forslag til alle kablene jeg trenger? Endret 7. august 2008 av Neshaug Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Holder fint med høyttalerkabler til 20 kroner meteren, egentlig. Ellerstrenger du HDMI eller optisk lydkabel, alt etter hva slags spiller etc. som skal kobles til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå