Danny Boy Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Jeg kjører TripleBoot på en MacBook Pro (Penryn) med Leopard, XP og Ubuntu. De nye spillene, eller mer moderne spillene i XP fungerer fint, som C&C3, CS, HL2 og Age of Empires II. Men med mer gamle spill, som Red Alert II, så er ytelsen dårligere, og maskinen burde jo takle det uten problemer. Over LAN f.eks. så var hastigheten nesten halvert, og med en gang de spilte uten meg (de har ikke MacBook), var hastigheten på RAII helt normal over LAN. Når vi skulle spille Worms World Party var det enda verre. Når jeg startet spillet, hakket musepekeren hele tiden, når jeg tok musen over knappene, tok det over fem sekunder før knappene ble lyst opp og jeg kunne trykke. Føltes ut som om jeg kjørte spillet på 3fps. Har merket dårligere ytelse på en del spill, som egentlig ikke burde ha noen problemer med ytelsen. Hvorfor er det slik? Føles ut som det er noe gale med driverene, da ytelsen har gått litt opp i Worms etter siste oppdatering. HL2 kjørte heller egentlig ikke helt optimalt, da den hadde en tendens til å hakke ofte, mens en annen maskin jeg har med dårligere skjermkort (7900 GT Extreme) kjørte det strykende (spilte LAN). Og ja, har installert driverene fra Leopard CD-en. Og har oppdatert til siste versjon fra Boot Camp i XP (1.2 eller 10.2 trur jeg, husker ikke helt). Installerte XP gjennom Boot Camp på OSX. Skjermkortet jeg har er NVIDIA GeForce 8600M GT. Endret 22. juli 2008 av Danny Boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå