Gå til innhold

Hvordan ta Big Dadys på Hard?

Skogslik

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp til Bioshock her.

Spiller nå igjenn på hard for og achivementsen for det.

problemet er hvordan skal eg ta Big Dadyene? dem tåler enormt, og dem tar enormt me skade på meg :S

ender med at eg bruker opp alle medic settene og respawner om og om igjenn for og skyte et skudd på han :S

Hvordan gjør dere det?

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å ta det litt mer taktisk?

har du et eksempel, og enda et
. (den siste ble akkurat min personlige favoritt :grin:) Plassere ut litt bomber og sånn før du begynner. Men jeg veit ikke hvor vanskelig det er jeg, kom ikke igjennom på medium engang før XBOX'en min ødela det :( Endret av Vibetoon
Lenke til kommentar

Sett et par rekker av de elektriske pilene i veggene langs en gang slik at du får et slags nett bortover i gangen. Stå i enden, med Daddyen i andre enden og bare ksyt på han med hva som helst. På sin vei mot deg gjennom gangen mister han nok liv til at du kan plukke han ned.

Selv hadde jeg ikke noen problemer med Big Daddies på noen vanskelighetsgrader, det var litt skuffende, men metoden ovenfor fungerer utmerket.

Lenke til kommentar

Er ikke bare å fyre løst med hva som helst nei.Men jo kraftigere våpen desto mer skade selvsagt.Panser brytende ammo er meget effektivt,electric bucks likeså.Viktig å få med seg våpenoppgraderingene også.Går utifra du har knipset bilder av Bigdaddyen slik at du får extra damage.

Lenke til kommentar
det med bilde har eg ikkje, takker. fikk netopp kamerat og.

takker for tips, skal prøve ut :)

ta bilder av alle fiendene flere ganger til du får beskjed om at objektiv complete(bruk kamera på "banene/stedene videre også).ta også bilder av little sisters.blir mye knipsing fremover,men er verdt det.

Lenke til kommentar
ja vett, komr bare ikkje på det med kamra. har spillt igjennom før på easy :p

Easy?ikke mye utfordrende da nei,kunne liksågodt hatt godmode hehe.spillte igjennom på easy selv for å få alle achievementene.Hadde spilt igjennom på normal og hard x2 første gangene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...