Snorre Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Littegranne off-topic. Har et spørsmål anngående en hunderase ejg lurer på hva heter. Hunden det er snakk om er den svarte hunden i en Audi-reklame. Hunden løper etter Audien og når bilen tar en skarp sving sklir hunden av veien. Noen som vet hvilken hunderase det er snakk om? Er ikke så flink på slikt. Ellers var det mange søte dyr i denne tråden. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Tøff hund Dahle.fine katter til dere andre også Btw. det er ikke slik jeg hadde forestillt meg at dahle så ut, og hvordan stemmen hans var 5861214[/snapback] Jeg hadde forestilt meg en gammal mann, noe liknende Gandalf Lenke til kommentar
W Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 På tide noen poster noen bilder av en gnager her: Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Littegranne off-topic. Har et spørsmål anngående en hunderase ejg lurer på hva heter. Hunden det er snakk om er den svarte hunden i en Audi-reklame. Hunden løper etter Audien og når bilen tar en skarp sving sklir hunden av veien. Noen som vet hvilken hunderase det er snakk om? Er ikke så flink på slikt. Ellers var det mange søte dyr i denne tråden. 5861832[/snapback] En Riesenschnauzer Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Dette er Casper, hunden min Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Littegranne off-topic. Har et spørsmål anngående en hunderase ejg lurer på hva heter. Hunden det er snakk om er den svarte hunden i en Audi-reklame. Hunden løper etter Audien og når bilen tar en skarp sving sklir hunden av veien. Noen som vet hvilken hunderase det er snakk om? Er ikke så flink på slikt. Ellers var det mange søte dyr i denne tråden. 5861832[/snapback] En Riesenschnauzer 5864343[/snapback] Hadde en slik for lenge siden, med avkappet hale. Noen som vet hvorfor man pleide å gjøre det, "penere" kanskje? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Littegranne off-topic. Har et spørsmål anngående en hunderase ejg lurer på hva heter. Hunden det er snakk om er den svarte hunden i en Audi-reklame. Hunden løper etter Audien og når bilen tar en skarp sving sklir hunden av veien. Noen som vet hvilken hunderase det er snakk om? Er ikke så flink på slikt. Ellers var det mange søte dyr i denne tråden. 5861832[/snapback] En Riesenschnauzer 5864343[/snapback] Hadde en slik for lenge siden, med avkappet hale. Noen som vet hvorfor man pleide å gjøre det, "penere" kanskje? 5869078[/snapback] Halekupering tror jeg er pga utseende ja.. spesielt på tøffe hunder som Doberman og Rotweiler. Mange hunder fikk også kupert ørene sine av praktiske grunner. Kamphunder fikk kupert ørene for at de ikke skulle være i veien under kampen osv.. EDIT: Kupering er forbudt i Norge (siden 1989) Så din Riesen var kanskje importert? Forbudet innebærer at ingen kan kupere en hund i Norge, samt at du ikke kan stille ut hunden din i Norge dersom den er kupert. Det er ikke ulovelig å eie en kupert hund. EDIT 2: Fant ut litt mer: Kupering på riesen gjordes i Tyskland av tradition på hundar av militär/polishundtyp, och det helt enkelt för att de skulle se mer respektingivande ut Endret 4. april 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Katten til mudern har fått seg et lite nurk, er det normalt med blå øyne på en kattunge? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Katten til mudern har fått seg et lite nurk, er det normalt med blå øyne på en kattunge? 5873199[/snapback] Helt normalt. Hundvalper har også ofte blåe øyner men det mørkner med tiden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Telles kosebamser? Ellers har jeg jo kanin. Endret 8. april 2006 av medlem-77217 Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nå begynner Osvald og bli stor. Han har doblet seg i vekt nesten 2x siden jeg fikk ham.... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Katten til mudern har fått seg et lite nurk, er det normalt med blå øyne på en kattunge? 5873199[/snapback] mesa want *kose på katt* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nå begynner Osvald og bli stor. Han har doblet seg i vekt nesten 2x siden jeg fikk ham.... 5889536[/snapback] Hvem er de er Osvald? ;P Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ahahahahahaha verry funny ! Pappaen (Meg) Heter Jarle og vovsevovsen heter Osvald..... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Ahahahahahaha verry funny ! Pappaen (Meg) Heter Jarle og vovsevovsen heter Osvald..... 5890372[/snapback] Hvordan kunne vi vite det ? Ville vel tro at hunden kunne skrive på et tastatur når han har lagt inn bilde av seg selv på avarater, eller var det kanskje du også ? Edit: La til et bilde av Enzo Endret 9. april 2006 av Mauro Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Osvald begynner å bli vakker ja Inntreningen er vel godt i gang. Har dog ikke sett deg på forumet der snowdog og jeg er. Du med den hunden burde vurdere råforing Enzo: nice pic. Drit kule hunder .) Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hamsteren "Loppa" som det er veldig vanskelig og få tatt bilde av, og katten "Amira" som selfølgelig måtte finne ut hva som er i den nye pappesken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå