Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Det som skjer når man kastrerer hannkatter er at de mister lysten på hunnkatter. Med andre ord, de blir homo. Og det forklarer hvorfor de er lite kamplystne, rolige og kosete.

5742565[/snapback]

 

Katter blir ikke roligere, bare mindre tøffe i trynet. Jeg har 4 hunnkatter, den ene er så vill som en katt kan bli, og en annen var like vill da hun var yngre (hun har roet seg betraktelig ned på sine halvgamle dager). :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som skjer når man kastrerer hannkatter er at de mister lysten på hunnkatter. Med andre ord, de blir homo. Og det forklarer hvorfor de er lite kamplystne, rolige og kosete.

5742565[/snapback]

 

Katter blir ikke roligere, bare mindre tøffe i trynet. Jeg har 4 hunnkatter, den ene er så vill som en katt kan bli, og en annen var like vill da hun var yngre (hun har roet seg betraktelig ned på sine halvgamle dager). :)

5742675[/snapback]

 

Ja, men det er 4 hunnkatter

 

Her var det snakk om hvordan hannkatter reagerer på kastrering.

 

Hunnkatter blir jo ikke kastrert, de blir sterilisert :!:

Lenke til kommentar
Det som skjer når man kastrerer hannkatter er at de mister lysten på hunnkatter. Med andre ord, de blir homo. Og det forklarer hvorfor de er lite kamplystne, rolige og kosete.

5742565[/snapback]

 

 

Tja, en sjelden gang kanskje, for vi har flere kastrerte katter som prøver å pare seg med andre hunnkatter, selv om de er blitt kastrert.

Lenke til kommentar

Kåt er den da..?

 

Men det er sant at den blir homo! Før katten min ble kastrert hadde han lyst på damer men nå !slikker! han seg! Det er vel et godt tegn på at han er homo..? Hadde han vært mann hadde han vel tatt seg en handjager og ikke slikket seg som ei anna tøs...

Lenke til kommentar
Ja, men det er 4 hunnkatter

 

Her var det snakk om hvordan hannkatter reagerer på kastrering.

 

Hunnkatter blir jo ikke kastrert, de blir sterilisert  :!:

5742684[/snapback]

 

Dette stemmer faktisk ikke helt. Mine katter er hunnkatter er kastrert. Kan ikke HELT beskrive hva de har gjort, men sterilisering er en ganske stor operasjon. (fjerning av livmor totalt??) Kastrering er en mindre operasjon som gjør at de ikke kan få kattunger og slipper "løpetiden". Mer à la "snipp-snipp"...

 

Mener dere å si at hunnkatter ikke har testikler?

5743145[/snapback]

 

Lol. Ja, det sier vi!! :yes:

Lenke til kommentar

Haha, nå kom det fram utrolig mye fett her :!:

 

Men det er sant at den blir homo! Før katten min ble kastrert hadde han lyst på damer men nå !slikker! han seg! Det er vel et godt tegn på at han er homo..? Hadde han vært mann hadde han vel tatt seg en handjager og ikke slikket seg som ei anna tøs...
Vakkert :D Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Kåt er den da..?

 

Men det er sant at den blir homo! Før katten min ble kastrert hadde han lyst på damer men nå !slikker! han seg! Det er vel et godt tegn på at han er homo..? Hadde han vært mann hadde han vel tatt seg en handjager og ikke slikket seg som ei anna tøs...

5743133[/snapback]

 

 

Katten vasker seg bare nedentil.

Lenke til kommentar
Kåt er den da..?

 

Men det er sant at den blir homo! Før katten min ble kastrert hadde han lyst på damer men nå !slikker! han seg! Det er vel et godt tegn på at han er homo..? Hadde han vært mann hadde han vel tatt seg en handjager og ikke slikket seg som ei anna tøs...

5743133[/snapback]

 

 

Katten vasker seg bare nedentil.

5743415[/snapback]

 

Når han gjør det med en bennern og den blir slapp etter en runde så vil jeg tro at det har noe med nytelse å gjøre ;) Men han vasker seg i ræva også ja...

Lenke til kommentar
Haha, blir bare bedre og bedre detta her  :D

 

Er det katten din som du har bilde av i avataren din P-in-P?

Katta di virker som en skikkelig trivelig kar! Utrolig artig bilde isåfall...

5743618[/snapback]

 

Det er den ene av de ja! Den katten som er i avataren min er ikke den som "stimulerer" seg selv ;) Han er ikke kjønnsmoden enda, men allikevel så er størrelsen på ballene hans nok til å gjøre de fleste sjalu! Serriøst, de er ikke fra denne verden :blink:

Lenke til kommentar

Her under er kattene mine i intens hvese konsert der den elste tydlig domminerer med sin faste og opera lignende, men allikevel nokså runde stemme;

 

mini-Stimujau.jpg

Fatso kommer ikke innom lenger, men det ser ikke ut som han sulter hos naboen ;)

 

Edit: Får vel klemme på noen IMG tagger også...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...