Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For all del M-lady, ikke finn på å resize bildene dine ;)

 

Skal vi starte klubb :wee:

5733640[/snapback]

 

 

Sorry!! :blush: Tenker liksom at folk som vanker her, har en OK linje, men jeg lover å skjerpe meg! ;)

 

Sånn er det med oss som har bra kameraer... :D

Lenke til kommentar
For all del M-lady, ikke finn på å resize bildene dine ;)

 

Skal vi starte klubb :wee:

5733640[/snapback]

 

 

Sorry!! :blush: Tenker liksom at folk som vanker her, har en OK linje, men jeg lover å skjerpe meg! ;)

 

Sånn er det med oss som har bra kameraer... :D

5733678[/snapback]

 

Joda, jeg har nå 7,2mbit men skjermen er på 1280*720 så ;)

Lenke til kommentar

Katten min... pusken :love:

synd han hater meg etter jeg tok han til dyrlegen hvor de kappet av han ballene, på den mest groteske måten jeg noensinne har sett!

 

legg merke til at han er helt svart bortsett fra noen hvite hår på brystet (han må jo få vise at han er mann!) og et hvitt hår over venstre øye!

 

skjønneste katta i verden :p

post-48401-1142131557_thumb.jpg

post-48401-1142131576_thumb.jpg

post-48401-1142131596_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Poster ett bilde av hvordan det gikk da jeg skulle lære kjøteren å sove i "Huset sitt". Først la jeg hele hodet inni å lata som jeg skulle sove, og da ble det raskt interessant for henne å komme inn dit også. Vi la oss på sofaen en sen kveld og hu "sparka meg ut" til slutt. Det endte med at vi begge to sovna, og sov så tungt at vi ikke merka at mamma sto ovenfor oss og knipsa bilder og fniste :blush:

 

sovva.jpg

Lenke til kommentar
synd han hater meg etter jeg tok han til dyrlegen hvor de kappet av han ballene, på den mest groteske måten jeg noensinne har sett!

5739764[/snapback]

 

Samme her, Jesper ble en helt annen katt. Det som var verre, var at vi tok kastreringen og øremerkingen i to omganger, etter det er han blitt mye mer gniten på kosing og maling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...