Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes du har helt feil holdning til ting, men det får være ditt ansvar/problem.

5700487[/snapback]

 

Du har selvsagt rett til din mening. Bare for å ha alt klart. Den går løs når jeg er hjemme. Går selvsagt ikke løs når jeg ikke er hjemme. Bjeffer den, så ser jo jeg etter hva som skjer. Den går ikke helt i sin egen verden for å si det sånn. Sjangsene for at f.eks en unge skulle bli bitt er lik null, da den liker barn. Det jeg mener er at folk får la være å plukke på andres ting. Hadde jeg følt meg truet, hadde jeg ikke tenkt to ganger før jeg sendte hunden på eventuelle innbruddstyver. Derfor jeg har vakt hund.

 

Skal legges til dette er Doberman nr.2 jeg har. Den forrige ble gammel å gode før den forlot meg. Ingen har enda bitt noen, så noe riktig må jeg jo gjøre med dresseringen. Det nærmeste som har skjedd kan jeg fortelle, for historien er faktisk ganske vittig.

 

En venn av meg å dama skulle over å skremme meg en natt de hadde vært på byen. Dette er venner som Zeus kjenner godt, å som han koser med å liker godt. Han går alltid bort til de når de er på bøsøk å vil ha kos. Men som sagt, de ville inn til meg om natten å skremme meg. Våknet da av roping. Zeus hadde da presset de opp i ett hjørnet i stua, å satt å så på de å flerret tenner å knurret. De var IKKE velkommene om natten når jeg sov å det var stille i huset. Når jeg da kom å snakket til han, å han skjønte jeg hadde kontrollen, så roet han seg helt ned.

 

Edit: Rettet endel skrivefeil.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

JimRamse: det virker som du har en stødig og fin hund! En engstelig hund ville trolig gått til angrep på dine venner, fordi den selv var redd for hva som skulle skje.

 

Det er selvsagt viktig at eierene av vakthunder VET hva slags hund de har mellom hendene! Du har hatt doberman før, og vet hva det innebærer. Selv er jeg litt tvilsom til at sånne store brukshunder ikke blir brukt til noe (spor syns de er utrolig morsomt!!), men det går selvsagt på interessen til eier.

 

Flott hund uansett!!

Lenke til kommentar
En venn av meg å dama skulle over å skremme meg en natt de hadde vært på byen. Dette er venner som Zeus kjenner godt, å som han koser med å liker godt. Han går alltid bort til de når de er på bøsøk å vil ha kos. Men som sagt, de ville inn til meg om natten å skremme meg. Våknet da av roping. Zeus hadde da presset de opp i ett hjørnet i stua, å satt å så på de å flerret tenner å knurret. De var IKKE velkommene om natten når jeg sov å det var stille i huset. Når jeg da kom å snakket til han, å han skjønte jeg hadde kontrollen, så roet han seg helt ned.

 

Virker som en snill og grei vakthund du har. :)

Andre hunder hadde vel angrepet, i verste tilfelle..

Lenke til kommentar
Fin pus gitt! :)

Den er vel ikke så gammel enda, ser det ut til.

Koselig med katter er det :)

Katten min holder i dette øyeblikk på å legger seg under dynen :hrm:

Den trives visst under der.

5716047[/snapback]

 

Du tenker på noe ala det her?

5716810[/snapback]

 

haha! Veldig bra bilde :lol: Får litt rødhette og katten inntrykk ;)

Lenke til kommentar

Slenger opp et bilde av katten min, Tappen, en 1/8 Maine Coon.

Han var ute og holdt "vakt" med en av de andre kattene da jeg kom hjem.

 

Er egentlig veldig kosen(når han vil), men samtidig veldig bestemt og tolererer ikke at hvemsomhelst kommer bort og plukker han opp for å kose.

DSCF1764.mpg

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Her er noen bilder til av Buffy jenta mi. (som ble avlivet for 2,5 uke siden ja)... Du verden så jeg savner den hunden... Sitter her å småsipper og ler omhverandre.

 

Her koser hu seg med høne! Sku sett dyret var forfjamsa da hu fikk lov til å spise de hvite store tingene med fjær! (dette var FØR fugleinfluensaens tid :p )

 

 

6.jpg

 

 

 

Jenta mi som Harry Potter ;)

 

06.jpg

 

 

Rødhette eller ulven??

 

09.jpg

 

 

Buffy kjeder seg på pilketur.

 

17.jpg

 

 

Neste gang skal jeg legge ut pusebilder jeg... Det er masse bilder av jenta mi på hjemmesida, så dere kan jo ta en titt der inne ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...