Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har laget en koselig "video" av hunden min, sikkert veldig kjedelig for alle som ikke er glad i henne, men om noen er spesielt interesserte kan de ta en titt. Hun er den kuleste miniatyrhunden i hele verden  ;)

 

Trykk på URL'en: http://www.onetruemedia.com/shared?p=1ff95b068e9c47abb180b

5633526[/snapback]

 

Dverpinscher? Hadde lyst på sånn engang.

 

Er bra jeg ikke har penger til hund nå, fordi jeg bytter rase jeg ønsker meg annenhveruke. Klarer ikke bestemme meg :roll:

Lenke til kommentar
Jeg har laget en koselig "video" av hunden min, sikkert veldig kjedelig for alle som ikke er glad i henne, men om noen er spesielt interesserte kan de ta en titt. Hun er den kuleste miniatyrhunden i hele verden  ;)

 

Trykk på URL'en: http://www.onetruemedia.com/shared?p=1ff95b068e9c47abb180b

5633526[/snapback]

 

Dverpinscher? Hadde lyst på sånn engang.

 

Er bra jeg ikke har penger til hund nå, fordi jeg bytter rase jeg ønsker meg annenhveruke. Klarer ikke bestemme meg :roll:

5634808[/snapback]

 

Korrekt! Bytta veldig mye jeg også, mellom alt fra Labrador til Chihuahua.. Men fant den perfekte hund for meg i dvergpinscheren. Om maks ett år skal jeg ha min andre tenker jeg :w00t:

Lenke til kommentar
Hamsteret vårt har besvimt fire ganger den siste måneden, hver gang har vi trodd at den har dødd, puttet den i en plastpose og neste morgen våknet til at det krafser inne i posen. Tror dette hamsteret er et overhamster som dør, gjenoppstår, dør, gjennoppstår  :p

5634829[/snapback]

 

Hehe, sikker på den ikke har gått i dvale? Leste et sted at hvis temperaturen sank under en viss temperatur, vil hamsteren gå i dvale.

Endret av Zyztem
Lenke til kommentar

Dette er ikke mitt kjæledyr, men jeg tok noen bilder av henne så jeg tenkte jeg kunne vise de her. Dette er Madonna. Hun er en skotsk Terrier som eies av noen veldig gode venner av meg.

 

Hun fikk lov til å leke i snøen i Hemsedal, og det var utrolig morsomt - både for henne og oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...