smy Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Fine dyr folkens hadde Har ikke dyrt nå men her er par som har hatt.En katt hellig birrma heter rase og en hund.resten er her : www.home.no/smy/dyr Endret 7. februar 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Her er min katt: Herman! Herman står å venter på sin dagelige pose med en pose kjøttmat. Endret 8. februar 2006 av haddis Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Herman begynner å bli utolmodig Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Dro med meg en kamerat når jeg skulle gå tur med Enzo i dag! Har blitt en stund siden jeg har lagt ut noe bilde av han, så kameraten min tok noen bilder med mobilen! Enzo har en tendens til å alltid dra i båndet Uffe... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hohoho. Han har vokst ja. ser utrolig fin ut ja. Kordan takler han kulden? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Så fin han er blitt, Mauro ... Sitat på det nederste bildet: "Who teh fck do you think you are, PUNK?!" Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Er det den bikkja som er avla fram for kampsport? Eller er jeg på jorde? Jeg mener og tenke jeg har hørt noe om kjeften til den bikkja... Men som sagt kan være jeg er på jordet.... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Er det flere som har katt som spiser salat? Her er i allefall min som sitter å gomler på salat (han tygger ikke bare, men han svelger også...) Edit: Glemte IMG tagger... Endret 12. februar 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Er det den bikkja som er avla fram for kampsport?Eller er jeg på jorde? Jeg mener og tenke jeg har hørt noe om kjeften til den bikkja... Men som sagt kan være jeg er på jordet.... 5589954[/snapback] De er avla for oksekamper (bull-) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Katten min kom endelig hjem idag, etter å ha vært borte siden Tirsdag. jeg hadde nesten gitt opp med tanke på temperaturen og all snøen. Gammelt bilde men, Lenke til kommentar
da_weed Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Lurven. han har et drikkeproblem hehe. ble tatt på senga for å si det sånn masse fler bilder her hvis noen er interessert Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hohoho. Han har vokst ja. ser utrolig fin ut ja. Kordan takler han kulden? 5588977[/snapback] Han reagerer ikke noe særlig på det Men det blir jo aldri så veldig kaldt på sørlandet heller da Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Er det flere som har katt som spiser salat? Her er i allefall min som sitter å gomler på salat (han tygger ikke bare, men han svelger også...) 5590840[/snapback] Katten min er gaaaaaaaaaaaaaaaal etter agruk. Spiser salat og da men. Lenke til kommentar
agony Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Vet ikke helt om du vil kalle henne kjæledyr, da ho er ei mannevond bitch som angriper alt innen 10cm, om ho gidder å røre på den late ræva si. Ellers et koslig dyr Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Aww.. Skikkelig mange fine katter her Begynner å savne å ha et kjæledyr nå.. Har ikke hatt dyr på.. snart et år Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 da_weed: Mangen søte bilde av pusen din! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Vet ikke helt om du vil kalle henne kjæledyr, da ho er ei mannevond bitch som angriper alt innen 10cm, om ho gidder å røre på den late ræva si. Ellers et koslig dyr 5591198[/snapback] Hmm folk kjøper jo gjerne dyr de ligner kansje litt på... Håper dette ikke er tilfellet her Edderkopper og skorpioner gir meg gåsehud fra nakken til lilletåa mi. Hadde jeg møtt noe sånt hadde jeg tatt frem en evt hagla eller lagt på sprang Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Dorthe! Ser nesten ikke ut som hun er høy i det hele tatt Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Søte katten min på 13 år Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Er det den bikkja som er avla fram for kampsport?Eller er jeg på jorde? Jeg mener og tenke jeg har hørt noe om kjeften til den bikkja... Men som sagt kan være jeg er på jordet.... 5589954[/snapback] Alle hunder kan bli kamphunder, bare hvis de blir trent riktig.. Hvis Enzo blir trent opp til å bli en kamphund, blir han en kamphund. Men hvis eieren oppdrar den som en vanlig hund, som gjør vanlige ting, blir Enzo en helt vanlig hund.. Min hund (Engelsk springer spaniel) kunne kanskje blitt en kamphund den og, hvis eieren hadde trent den opp til det. Heldigvis er min hund en helt vanlig fuglehund og ikke en kamphund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå