Villmink Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Bayaz er enig i at det er moro med snø Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Bayaz er enig i at det er moro med snø 5560712[/snapback] hehe, tøft navn Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Katter kan sove i mange rare sovestillinger! :!: Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Sorry Mac, men her kommer mer katter. Jesperen har tatt meg seg en jentevenn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Katter kan sove i mange rare sovestillinger! :!: 5561696[/snapback] Samme med hunder også. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Flere sovestillinger: Katter pleier å sove slik når de er i drømmeland ( selv om min ikke sover når jeg tok bildet.) Endret 6. februar 2006 av Ljå Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Har posta bilder av han før, men her er noen enda morsommere bilder... Baileys heter han, 3 år gammel skogskatt, eller skogs-sau, er blitt litt usikker. :!: Endret 6. februar 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har posta bilder av han før, men her er noen enda morsommere bilder... Baileys heter han, 3 år gammel skogskatt, eller skogs-sau, er blitt litt usikker. :!: 5562205[/snapback] Er det julenissen sin katt du har funnet? Neida du har en fin og stor katt! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Teknisk sett er han vel egentlig ikke min, familien min som har han, bor ikke hjemme lenger... Men besøker de ofte, og er ganske utrolig hvor stor en liten søt katt kan bli... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 ja,kan vel kalle dette kjæledyrene mine. de er hos faren min og stemora mi, men er jo på en måte mine og da ja, de to siameserne er kjempevenner, mens det snikende ullteppet som står å ser på er en skikkelig bråkmaker. bare skal krangle... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Zprmario, den katta så tjukk ut på bilde nr.2. Er den tykk, eller bare ligger den sånn at den ser feit ut? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Den er nok litt tykkere enn gjennomsnittet ja, men myyye av det er pelsen hans. Men skal ikke nekte for at han kunne ha godt av en slankekur, eller mer trim Har et bilde av katt #2, Julius heter han. Litt mer "normal" skogskattstørrelse... Endret 6. februar 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) ja,kan vel kalle dette kjæledyrene mine.de er hos faren min og stemora mi, men er jo på en måte mine og da ja, de to siameserne er kjempevenner, mens det snikende ullteppet som står å ser på er en skikkelig bråkmaker. bare skal krangle... 5562287[/snapback] Uæææææ! Det er ikke rart de krangler! Den blå der er jo en hund! Endret 6. februar 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Da jeg så bildene av julegrisen din Zprmario, måtte jeg virkelig trekke på smilebåndet. Fyfaen for en rååå katt, eller hva nå enn det er for en pelsdott :!: Btw, det der grå/blå monsteret på bildet i posten litt ovenfor her. Er det en katt? Stilige kjæledyr dere har her. Mange søte små (og store) pelsdotter Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Da jeg så bildene av julegrisen din Zprmario, måtte jeg virkelig trekke på smilebåndet. Fyfaen for en rååå katt, eller hva nå enn det er for en pelsdott :!: Btw, det der grå/blå monsteret på bildet i posten litt ovenfor her. Er det en katt? Stilige kjæledyr dere har her. Mange søte små (og store) pelsdotter 5563081[/snapback] hehe, ja den har så mye pels nå at når han vasker seg finner han ikke penisen sin. han har noen rare rop om dagen :!: Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Rambo i dag. (1 eller 2 år seinare, litt usikker:P) Edit: måtte fiksa med bilde.. Endret 6. februar 2006 av lil_furi Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Rambo som liten : 5563880[/snapback] Hehehe... Ser egentlig ikke SÅ valpete ut som mange valper gjør, men det endelige beviset står vel rett bak ham. Skittentøyskurven (eller hva det nå er) er helt bitt i stykker i dachs-høyde!! :D Morsomt med valp...?!? Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hehe, det var gøy når han var valp ja! Sjølv om han hadde ein tendens til å øydelegga ting som du såg der ja. Men sjølvsagt lika gøy med han endo. Endret 7. februar 2006 av lil_furi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå