SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei folkens. Her er noen bilder av santoz som treffer rottis valpen Aldor. Han er en snart 4mnd gammel hann valp som en kompis har fått seg. Eg var litt skeptisk til kordan santoz ville oppføre seg med en HANN valp men han viste seg å være en snill stor onkel som ble nærmest like valpete som valpen selvom han er over 2år. Snuse litt på ute og bli kjent med hverandre. Snuse litt inne før de begynner å tulle lekeslåss igjen. Aldor gjør seg klar til å angripe santoz Aldor rett før han tar en jafs av snuten på santoz. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hehe, gøyalt Snowdog :!: Valpen var skjønn da! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 så søt valp. Likte spesielt det ansiktsutrykket rottis valpen hadde på det andre bildet Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Kan ikke la tråden dø ut da! Ganske store forandringer på 8-9 måneder må jeg si! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Herlig vovve Jeg hadde valgt samme rasen haddde det ikke vært for at de blir så enormt store... *Har ikke plass hjemme* Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Bullmastiffer er vakre skapninger. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Kan ikke la tråden dø ut da! Ganske store forandringer på 8-9 måneder må jeg si! 5474580[/snapback] Så fin han er blitt. Kjempeflott hund !! Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Jeg følger vær og føreforhold og legger ut et nytt bilde av Bira. Hun ELSKER å stikke hodet dypt ned i snøen og blåse ut!! Endret 25. januar 2006 av M-lady Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 ingen som har en sånn en irsk ulvehund? det er tøffe dyr det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Jeg følger vær og føreforhold og legger ut et nytt bilde av Bira. Hun ELSKER å stikke hodet dypt ned i snøen og blåse ut!! 5496155[/snapback] Haha, den kjenner jeg igjen hos meg. Figo stapper hodet nedi snøen og når han kommer opp igjen har han det utrykket i ansiktet mens han blåser ut gjennom nesa. Og så pleier han å rulle seg rundt i snøen med en gang han kommer ut av huset. Endret 25. januar 2006 av whimsical Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Her er min Dvergpinscher. Geisha er 7 mnd gammel og veier 3,5 kg. En skikkelig sofahund, selv om hu tror hu er doberman Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Her er min Dvergpinscher. Geisha er 7 mnd gammel og veier 3,5 kg. En skikkelig sofahund, selv om hu tror hu er doberman Hehehehe kjempesøt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Her er min Dvergpinscher. Geisha er 7 mnd gammel og veier 3,5 kg. En skikkelig sofahund, selv om hu tror hu er doberman http://i46.photobucket.com/albums/f147/Ham...a/sweetypie.jpg 5496316[/snapback] Kjempesøt hund det der. Hunden min, Figo, er 2.5 år og veier ca 25 kg. fjerne IMG-taggene Endret 25. januar 2006 av whimsical Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er så utroooolig heldig dere som har hund... Misunne Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er ganske kos ja, Kristina. I hvert fall når du må kjefte på han når han bjeffer på alle småungene i nabolaget. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er ganske kos ja, Kristina. I hvert fall når du må kjefte på han når han bjeffer på alle småungene i nabolaget. 5497497[/snapback] Likevell... Forstår at det er mye arbeid og alt det der. Men må jo bare være herlig å ha en sånn liten valp å kose med da. Mamma allergisk så, ja... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er ganske kos ja, Kristina. I hvert fall når du må kjefte på han når han bjeffer på alle småungene i nabolaget. 5497497[/snapback] Likevell... Forstår at det er mye arbeid og alt det der. Men må jo bare være herlig å ha en sånn liten valp å kose med da. Mamma allergisk så, ja... 5498234[/snapback] Ja, det er et stort ansvar og ha en hund. Det er en levende dyr, ikke et leketøy som bare kan koses med. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Mye kattepuser her ja!! Dette er min framtidige hund: http://home.no.net/wfroyen/zitahytta.jpg Kan du gjette rasen? Vel den kan være enten en pinscher eller en manchester terrier. Men etter størrelsen å dømme er det en manchester terrier. 763447[/snapback] synes det ligner på en pinscher. Manchester terriere er spinklere Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Mye kattepuser her ja!! Dette er min framtidige hund: http://home.no.net/wfroyen/zitahytta.jpg Kan du gjette rasen? Vel den kan være enten en pinscher eller en manchester terrier. Men etter størrelsen å dømme er det en manchester terrier. 763447[/snapback] synes det ligner på en pinscher. Manchester terriere er spinklere 5498358[/snapback] Det der ser ut som en pinscher ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå