dysfunctional Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Så fint! Vi gleder oss til å se eventuelle bilder! Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Her er den andre hunden som praktisk talt bor her. Han er av rasen Spansk Vannhund Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Pelsen så deilig ut Hvordan er pelsen på den? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Pelsen minner meg om ett teppe vi hadde på gulvet, hjemme..og det var mykt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Enzo <3 5348544[/snapback] Hehe skjønn liten krabat. Ser litt slu ut på det første bildet. Fikk kongenyhet idag Jeg har ventet på Engelsk Bulldog valp i snart 2 år... Og idag fikk jeg et tips om en dame som hadde fått 8 valper for 14 dager siden. 4 tisper og 4 hanner. Jeg skal til dem om en uke for og se valpene JEG ER SÅ GLAD! Så om en måned kan det hende dere får bilde av MIN valp *Gledesegmasse* 5354923[/snapback] Gratulerer!! Skal du ha hann eller tispe? Her er den andre hunden som praktisk talt bor her. Han er av rasen Spansk Vannhund 5355197[/snapback] Hehe søt var den. Er vel samme type "pels" som på pudler eller? Ikke mange av de i norge nei. Så program om de på "breed all about it" Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 SnowDOG_ Jeg har tenkt ganske lenge over saken og har bestemt meg for og ha en hann Fordeler og bakdeler med begge kjønn, men en hann kan "Fikses" om det blir et problem ... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Gratulerer ASCIWhite, jeg har en hann jeg også, og det er ingen problemer med han. Har aldri hatt noen problemer med at han har tøffet seg foran andre hannhunder heller. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Fant igjen et gammelt bilde tatt under en ferie i Lofoten Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Lofotkatt! :!: Konge! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Ny katt ca 10 uker gammel: You talkin' to me? Lololol Hører du ikke da..? Den var SÅ STOR! Blitz EN GANG TIL... Ikke bare jeg som liker Sjørøver Planeten Endret 30. desember 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ehey Fikk hund idag Bilder kommer Jon Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Hvordan hund fikk du da? Lykke til ihvertfall, alltid kos med ny hund i huset Endret 30. desember 2005 av ZeroMac Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 hmrf.. Får så lyst på hund når jeg leser denne tråden... Nei får nok vente til sommeren.. Da blir det Siberian Husky.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 hmrf.. Får så lyst på hund når jeg leser denne tråden... Nei får nok vente til sommeren.. Da blir det Siberian Husky.. 5360303[/snapback] Vanskelig å få tak i de ser det ut som. Kompis av meg skal ha seg en sibirsk husky men det er ikke mange oppdrettere av rasen egentlig. Han vurderte grønnlandshund og Malamute men det blir i meste laget for han så eg fikk han til å velge sibirsk husky. Utrolig flotte hunder. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 P-n-P: Så søøøøøøøøøt! Hva slags rase er det? (Har ikke lest alle sidene her) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 P-n-P: Så søøøøøøøøøt! Hva slags rase er det? (Har ikke lest alle sidene her) 5361767[/snapback] Det er vel en Norsk Skogkatt vil jeg tro! Her er det et voksent eksemplar: Min vil ikke bli like så langhåret da, men det er bare fint så jeg slipper å tørke den i ræva som søskenbarnet mitt må med sin skogskatt (Eller hun trenger vel kanskje ikke det nå som den er voksen da, men...) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Den var faktisk helt stille i natt...har ikke sjekka om han puster da... Neida, han var helt stille inatt. Det er forresten en Golden retriever. Liten skjønning.. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Liten oppdatering ang Bulle Har nå vært i "intervju" hos oppdretter og har fått vite at jeg får en valp *JAYYYYY* Får ikke velge valpen selv siden jeg ikke skal stille hunden på utstilling, men det blir en av disse sjønne guttene som jeg legger ut bilde av under. 15 februar skal jeg hente ham Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Pelsen så deilig ut Hvordan er pelsen på den? 5355290[/snapback] Pelsen er myk og god, men den var ikke noe god i jula.. dummingen lå og gned seg under juletreet som resulterte i en litt smågrønn hund :!: Men jeg liker ikke å klappe ham så mye, for "familien" hans bader ham 2 gang i året eller noe slikt.. Det er værtfall to tider på året han ikke stinker bang: Jula og på vårparten av året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå