Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enzo <3

5348544[/snapback]

Hehe skjønn liten krabat. Ser litt slu ut på det første bildet. :p

 

 

Fikk kongenyhet idag :) Jeg har ventet på Engelsk Bulldog valp i snart 2 år... Og idag fikk jeg et tips om en dame som hadde fått 8 valper for 14 dager siden. 4 tisper og 4 hanner. Jeg skal til dem om en uke for og se valpene :) JEG ER SÅ GLAD!

 

Så om en måned kan det hende dere får bilde av MIN valp *Gledesegmasse*

5354923[/snapback]

Gratulerer!! Skal du ha hann eller tispe?

 

 

Her er den andre hunden som praktisk talt bor her.

 

Han er av rasen Spansk Vannhund :D

5355197[/snapback]

Hehe søt var den. Er vel samme type "pels" som på pudler eller? Ikke mange av de i norge nei. Så program om de på "breed all about it"
Lenke til kommentar
hmrf.. Får så lyst på hund når jeg leser denne tråden... Nei får nok vente til sommeren.. Da blir det Siberian Husky.. :D

5360303[/snapback]

Vanskelig å få tak i de ser det ut som. Kompis av meg skal ha seg en sibirsk husky men det er ikke mange oppdrettere av rasen egentlig. Han vurderte grønnlandshund og Malamute men det blir i meste laget for han så eg fikk han til å velge sibirsk husky. Utrolig flotte hunder. :love:
Lenke til kommentar
P-n-P: Så søøøøøøøøøt! Hva slags rase er det? (Har ikke lest alle sidene her)

5361767[/snapback]

 

Det er vel en Norsk Skogkatt vil jeg tro!

 

Her er det et voksent eksemplar:

s-nfo.jpg

 

Min vil ikke bli like så langhåret da, men det er bare fint så jeg slipper å tørke den i ræva som søskenbarnet mitt må med sin skogskatt :p (Eller hun trenger vel kanskje ikke det nå som den er voksen da, men...)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Liten oppdatering ang Bulle :) Har nå vært i "intervju" hos oppdretter og har fått vite at jeg får en valp *JAYYYYY* Får ikke velge valpen selv siden jeg ikke skal stille hunden på utstilling, men det blir en av disse sjønne guttene som jeg legger ut bilde av under. 15 februar skal jeg hente ham :)

 

 

Tinasvalper4uke_20060107_003.jpg

Lenke til kommentar
Pelsen så deilig ut :wee:

 

Hvordan er pelsen på den?

5355290[/snapback]

 

 

Pelsen er myk og god, men den var ikke noe god i jula.. dummingen lå og gned seg under juletreet som resulterte i en litt smågrønn hund :!:

 

Men jeg liker ikke å klappe ham så mye, for "familien" hans bader ham 2 gang i året eller noe slikt.. Det er værtfall to tider på året han ikke stinker bang: Jula og på vårparten av året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...