Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ozelot: Mange syntes at Enzo (Bullterrieren) var søt.

Mange syntes at den Golden Retrieveren var søt.

Alle kan ikke like alle.

 

Men du syntes ikke at Enzo var søt iforhold til den hvite retrieveren lengre oppe, er helt ok.

 

Jeg syntes begge valpene var søte, men som sagt, ingen liker alt!

 

:)

 

Den er da helt nydelig! Hkon- sin valp er bare helt nydelig den også!!

 

Helt enig. :thumbup:

Endret av ZeroMac
Lenke til kommentar
Finnes vel ca 4000 i verden...

:)

Han bor hos meg midlertidig. Er en såkalt omplasseringshund...

 

post-7302-1132993495_thumb.jpg

5208882[/snapback]

 

 

Hei! Var det denne jeg så på finn.no eller noe for en ukes tid siden? Kan du, selv om du kanskje har noe begrenset erfaring med rasen, fortelle litt om den?

 

Sitter forøvrig og krangler litt med meg selv om jeg skal kverulere litt med ham som sier det er like enkelt å trene en bullterrier til å bli lydig som en hvilken som helst annen rase... Sier ikke at bullen ikke kan bli lydig, men det krever jo MYE mer enn å trene en schæfer f.eks. Har to buller i familien, søte hunder, men ikke like enkle å ha med å gjøre alltid...

 

Uansett, til deg som har skaffet den: nydelig valp, lykke til! Anbefaler også valpekurs, ikke bare for din egen del, men også for at hunden får et lite miljø rundt seg fra den er valp. Viktig at den får lære å leke med jevnaldrede!!

Lenke til kommentar

Buller kan være ganske så sta ja så det skal litt mer til enn andre raser for at de gjør det bra på agility banen. Min er f.eks en del mer sta enn andre individer av rasen så det har jommen ikke vært lett nei. :hrm:

 

Det er forresten ikke så stress å ha 2 hunder egentlig. Passer vofsen til noen venner av meg og santoz var som en adhd unge på speed i den første timen men så roet han seg ned. :!:

 

Var på tur isted og jommen var det ikke en katt som føk forbi plutselig. STEIKE eg holdt på å få armen min revet vekk når de prøvde å løpe etter. :wow:

 

Anyway her er et lite bilde av turtelduene. De bruker jo hverandre som puter. :wee::love:

 

Ligger forresten på sovesofa og siden begge var snille og rene så fikk de ligge der begge 2. :love:

 

Edit: Ligger flere bilder her: Funky beauty sleepers

post-9159-1133669432_thumb.jpg

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...