Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.

Anbefalte innlegg

SnowDOG_: Hvordan trener du hunden din ? Den ser veldig bra ut :)

Noe du kan dele med oss ? :)

Utrolig fin hund du har :love:

5158872[/snapback]

Kjempeflott idè! :)

Hvorfor ikke lage ny tråd: "Snowdog's treningstips for hunder. " ?

:w00t:

5159059[/snapback]

Hvis det ikke var ironi, så er jeg faktisk veldig enig! :yes: Sunde hunder er bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mauro, det var ikke ironi, jeg mente det. :)

5159205[/snapback]

Ah, ok flott... Kunne vært interessant å lese :)

Men nå drar jeg til Bergen for å hente Enzo ! :dribble: :!: Wish me good luck! :tease:

5161227[/snapback]

Lykke til, husk og ta noen bilder og legg ut. :)

5162815[/snapback]

Nå er han hjemme, men han ligger å sover nå :love:

Er trøtt selv. Det var kaldt i Bergen :thumbdown: Hehe

Lenke til kommentar

Nåhh! You luvky bastard! :p

Var det i loddefjord du hentet valpen? Er en dame der borte som har Bullterrier kennel som eg har snakket litt med på nettet siden min søster har lyst på bullterrier en gang i framtiden.

Eg kan skrive litt mer om fysisk trening senere. Skal du på kurs med hunden forresten? Blir lite fysisk trening egentlig til hunden blir hvertfall 1.5år. Selv ventet eg på at hunden skulle runde av 2år så nå kan eg begynne med trekk og kløv.

Lenke til kommentar
Nåhh! You luvky bastard!  :p

Var det i loddefjord du hentet valpen? Er en dame der borte som har Bullterrier kennel som eg har snakket litt med på nettet siden min søster har lyst på bullterrier en gang i framtiden.

Eg kan skrive litt mer om fysisk trening senere. Skal du på kurs med hunden forresten? Blir lite fysisk trening egentlig til hunden blir hvertfall 1.5år. Selv ventet eg på at hunden skulle runde av 2år så nå kan eg begynne med trekk og kløv.

5163253[/snapback]

Tenkte jeg kanskje skulle på sånn valpekurs! :) Var i Bergen å hentet han i dag :w00t:

Han ligger å sover i fanget mitt :) Han var kjempe nyskjerrig på den blå Razer musa :!:

Lenke til kommentar
Mauro : Der får du en hund som oppfører seg som en katt :) 2 veninner av meg som har bullterrier. Du får litt og slite med om du skal drive lydighetstrening :) Men du og du for en nydelig bulleklomp du får deg...

5151406[/snapback]

tullprat, de bikkjene der kan du få like lydige som hvilken som helst bikkje, du må bare lære den regla fra bunn av, sånn er det jo med alle hunder...

Onkel'n min hadde en bullterrier, og den var kjempe ålreit, helt hvit, med svart sirkel rundt det ene øyet :p ... den klarte faktisk å drukne 2 ganger... han hoppa i vannet og sank som en råtten tømmerstokk.. bare muskler på den bikkja :p .. forrige eieren henta bikkja på 2-3 meters dyp, og fikk den opp, og fikk gjennoppliva den ahha... fine bikkjer er det uansett, selvom min favoritt er helt klart Boxer :D

Lenke til kommentar
Han ligger å sover i fanget mitt :) Han var kjempe nyskjerrig på den blå Razer musa  :!:

5163421[/snapback]

Nåå. :love:

Kommer det noen bilder senere? :)

5163834[/snapback]

I morgen tror jeg. Hele kroppen min verker nå. Fikk så klart ikke sove natt til i dag, og har gått rundt i hele dag + jeg har løftet det lille buret hans rundt over alt. :)

Lenke til kommentar
Han ligger å sover i fanget mitt :) Han var kjempe nyskjerrig på den blå Razer musa  :!:

5163421[/snapback]

Nåå. :love:

Kommer det noen bilder senere? :)

5163834[/snapback]

I morgen tror jeg. Hele kroppen min verker nå. Fikk så klart ikke sove natt til i dag, og har gått rundt i hele dag + jeg har løftet det lille buret hans rundt over alt. :)

5165206[/snapback]

Åå. :love:

Små valper rundt 8-10 uker gjør nesten ikke annet enn og sove,spise,gnage på diverse ting + at dem tisser og bæsjer inne. :love::love:

Lenke til kommentar

SnowDOG_: For ett ekstremt hopp! :D Du svarte ikke på PM :\

Her kommer det noen bilder :) (dårlige bilder :hmm: skal ta flere)

Her er Enzo hos min far. :)

waffwaffenzo.jpg

Her holder jeg han forran kamera, han er nesten umulig å få bilde av ! :!:

weffweffenzo.jpg

Og her sitter han faktisk stille på fanget mitt :tease:

woffwoffenzo.jpg

Han er utrolig morsom. Tidligere i dag tok jeg han opp i senga mens jeg så på tv. Så la han seg opp til meg med hode puta, jeg tok dyna over han, så la han seg på ryggen med hodet sitt på puta :D Sov som ett menneske :D Skulle tatt bilde :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...