M-lady Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Er jeg den eneste som synes at hunden til Snowdog er mindre pen? 5007263[/snapback] Skummelt tema det der. "OI, for en stygg datter du har" har omstrent den samme virkningen. Hundemennesker er ikke helt gode sånn. Men som Øyvind sier, så har vi forskjellige smaker, og takk og lov for det. Selv syns jeg Santoz er en pen hund, men jeg ville aldri fokusert så mye på muskler og utseendet på hunden. Men så har jeg selv en langhåret sofaegris da... Endret 14. oktober 2005 av M-lady Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 vedder en million kroner på at M-Lady ler av denne : Vet du hvordan du kjenner igjen en taper som vet at slaget er tapt? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Lagt til bildet før, menmen. Liker det vaffal veldig godt. Dette er den lille Trampolina mi! 5006358[/snapback] Aaaaaaaaw Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Men det er da ikke noe feil med hans uteseende. Jeg synes han er rå. 5007351[/snapback] Kem? Santoz eller SnowDOG_? Man velger ofte rase etter ens eget utseende. Som hund så eier 5007289[/snapback] M-lady: Fokuserer på lydighet også. Folk har forskjellige smak. Heldigvis! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Akkurat innredet akvariet mitt: De er 8 cm store. Må huske å mate dem annenhverdag, ellers begynner de å gnafse litt på hverandre. hehe. Katten prøver konstant å fiske dem opp. Han skjønner ikke at de biter og er alt for store til å få opp av det bittelille hullet i hjørnet av akvariet mitt Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Min Kåre er her til venstre http://static.flickr.com/24/52967423_2b263cf4d3_o.jpg Se signatur for Bloggen hans .D Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 oivind_dahle: Nååh, så søt. Slenger innpå eit bilde av Rambo. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Rambo, kjempekult navn da Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 Dette er hunden min. Bildene er tatt med mobil kamera så de er litt dårlige. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 16. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Gråpus Tester ut min nye k750i Endret 16. oktober 2005 av Pytagoras Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Katten ble påkjørt på lørdag. operert igår. Kosta 2500 kr. Katten ble plutselig veldig dyr. Han har det ikke noe godt stakkars. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Hvilke skader fikk han? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Han hadde alvorlig brokk (hull i det som holder organene på plass. De kommer "ut" mellom den hinnen og huden. De er på innsiden av huden men henger ut som en stor svulst, på en måte) og noen indre blødninger og avrevne muskler pluss at han pissa blod. han tissa inne, men det luktet ingenting nesten. var så utvanna. Han måtte oppereres med en gang han kom inn til dyrlegen. Han synes veldig synd på seg selv. er ikke så rart i Først er Floppy borte i et døgn, så sleper han seg hjem med innvollene feil sted og stokka om. så ligger han i smerter mens jeg venter på at dyrlegen skal åpne. så sovner han og våkner opp barbert, forskrekket, med et stort hull i magen og uten baller. Han klamrer seg fast i armen min nå. Litt vanskelig å skrive med en hånd.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Men det er da ikke noe feil med hans uteseende. Jeg synes han er rå. 5007351[/snapback] Kem? Santoz eller SnowDOG_? Du er rå. Hunden derimot, liker jeg ikke. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Han hadde alvorlig brokk (hull i det som holder organene på plass. De kommer "ut" mellom den hinnen og huden. De er på innsiden av huden men henger ut som en stor svulst, på en måte) og noen indre blødninger og avrevne muskler pluss at han pissa blod. han tissa inne, men det luktet ingenting nesten. var så utvanna. Han måtte oppereres med en gang han kom inn til dyrlegen. Han synes veldig synd på seg selv. er ikke så rart i Først er Floppy borte i et døgn, så sleper han seg hjem med innvollene feil sted og stokka om. så ligger han i smerter mens jeg venter på at dyrlegen skal åpne. så sovner han og våkner opp barbert, forskrekket, med et stort hull i magen og uten baller. Han klamrer seg fast i armen min nå. Litt vanskelig å skrive med en hånd.. 5023653[/snapback] Daaakals pusipusi Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Awww.... Håper det blir bedre med stakkaren. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Er jeg den eneste som synes at hunden til Snowdog er mindre pen? 5007263[/snapback] Jeg liker ikke deg heller! Santoz er RÅ!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 På tide med nytt bilde av vofsen. Ble litt morsom denne her. 5002307[/snapback] Wow, skikkelig muskelkar det der! Sier det igjen, kjempe flott hund. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Denne tråden vil jeg være med i. Selv om jeg ikke har fått vovven min enda *Den er ikke født* men jeg legger inn et bilde av den vordende mammaen til hunden min... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 ASCIWhite: Lykke til med nattesøvnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå