Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som synes at hunden til Snowdog er mindre pen?

5007263[/snapback]

 

 

Skummelt tema det der. "OI, for en stygg datter du har" har omstrent den samme virkningen. Hundemennesker er ikke helt gode sånn. Men som Øyvind sier, så har vi forskjellige smaker, og takk og lov for det. Selv syns jeg Santoz er en pen hund, men jeg ville aldri fokusert så mye på muskler og utseendet på hunden.

 

Men så har jeg selv en langhåret sofaegris da... ;)

Endret av M-lady
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat innredet akvariet mitt:

 

grrrr.jpg

 

De er 8 cm store. Må huske å mate dem annenhverdag, ellers begynner de å gnafse litt på hverandre. hehe. Katten prøver konstant å fiske dem opp. Han skjønner ikke at de biter og er alt for store til å få opp av det bittelille hullet i hjørnet av akvariet mitt :D

Lenke til kommentar

Han hadde alvorlig brokk (hull i det som holder organene på plass. De kommer "ut" mellom den hinnen og huden. De er på innsiden av huden men henger ut som en stor svulst, på en måte) og noen indre blødninger og avrevne muskler pluss at han pissa blod. han tissa inne, men det luktet ingenting nesten. var så utvanna. Han måtte oppereres med en gang han kom inn til dyrlegen. Han synes veldig synd på seg selv. er ikke så rart i Først er Floppy borte i et døgn, så sleper han seg hjem med innvollene feil sted og stokka om. så ligger han i smerter mens jeg venter på at dyrlegen skal åpne. så sovner han og våkner opp barbert, forskrekket, med et stort hull i magen og uten baller.

 

Han klamrer seg fast i armen min nå. Litt vanskelig å skrive med en hånd..

Lenke til kommentar
Han hadde alvorlig brokk (hull i det som holder organene på plass. De kommer "ut" mellom den hinnen og huden. De er på innsiden av huden men henger ut som en stor svulst, på en måte) og noen indre blødninger og avrevne muskler pluss at han pissa blod. han tissa inne, men det luktet ingenting nesten. var så utvanna. Han måtte oppereres med en gang han kom inn til dyrlegen. Han synes veldig synd på seg selv. er ikke så rart i Først er Floppy borte i et døgn, så sleper han seg hjem med innvollene feil sted og stokka om. så ligger han i smerter mens jeg venter på at dyrlegen skal åpne. så sovner han og våkner opp barbert, forskrekket, med et stort hull i magen og uten baller.

 

Han klamrer seg fast i armen min nå. Litt vanskelig å skrive med en hånd..

5023653[/snapback]

 

Daaakals pusipusi :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...