M-lady Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Øyvind! Ikke bare er jeg her, det er faktisk min tråd!! Utrolig morsomt at den har levd i flere år, og stadig flere kommer til! "Killeren" min ja... Kjempeskummel er hun! Se på forrige side, der ligger hun!! Du må holde oss oppdatert med bilder da! Valper er svært velkomne!! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 2 bilder av Knøtte Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja, jeg tenkte jeg skulle spørre her. I en eller annen reklame (for noe hudkrem, eller noe) som har gått på TV i det siste, er det med en valp av ett eller annet slag. Den ser ut som den stod sist i køen da pelsen/huden ble utlevert, og det var bare en som var tre nummer for stor igjen. Jeg lurer på om noen vet hvilken hund jeg tenker på, og i så fall, hvilken rase det er. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Øivind Dahle: Ser sånn ut ja. De er så utrolig skjønne, hvis de ikke havnet på sisteplass i køen, men fikk noe som passet en smule bedre enn det værste jeg så da jeg googlet. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) jeg hadde ikke kjøpt rasen, men hver sin smak... Endret 5. oktober 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 De er bare så rynkete mens de er valper og får mindre rynker som voksen. Korfor ville du ikke valgt sharpei mr dahle? Truffet flere nydelige eksemplarer som har hatt herlig gemytt. Utsatt for litt hudproblemer den rasen men ellers flotte vofser. Er det klart hvilken valp som blir din øivind? Flotte vofser alle sammen. Fin amstaff der oppe. Må få tatt noen nye av vofsen her. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Grunn til at jeg ikke vil ha Shar Pei er nok personligheten deres. Er ikke det jeg er ute etter hos i en hund. Dessuten ser de über teite ut som gamle .D Anyway litt humor her inne: A dog's diary: 8 am - Oh Boy! Dog food! My favorite! 9 am - Oh Boy! A car ride! My favorite 10 am - Oh Boy! A walk! My favorite! 11 am - Oh Boy! A car ride! My favorite! 12 pm - Oh Boy! The kids! My favorite! 1 pm - Oh Boy! The yard! My favorite! 3 pm - Oh Boy! The kids! My favorite! 4 pm - Oh Boy! Dog food! My favorite! 5 pm - Oh Boy! Mom! My favorite! 7 pm - Oh Boy! Playing ball! My favorite! 9 pm - Oh Boy! Sleeping in master's bed! My favorite! A cat's diary: Day 283 of my captivity... My captors continue to taunt me with bizarre little dangling objects. They dine lavishly on fresh meat, while I am forced to eat dry cereal. The only thing that keeps me going is the hope of escape, and the mild satisfaction I get from ruining the occasional piece of furniture. Tomorrow I may eat another house plant. Today my attempt to kill my captors by weaving around their feet while they were walking almost succeeded -- must try this at the top of the stairs. In an attempt to disgust and repulse these vile oppressors, I once again induced myself to vomit on their favorite chair -- must try this on their bed. Decapitated a mouse and brought them the headless body, in an attempt to make them aware of what I am capable of, and to try to strike fear into their hearts. They only cooed and condescended about what a good little cat I was. Hmmm, not working according to plan. There was some sort of gathering of their accomplices. I was placed in solitary throughout the event. However, I could hear the noise and smell the food. More importantly I overheard that my confinement was due to MY power of "allergies." Must learn what this is and how to use it I am convinced the other captives are flunkies and maybe snitches. The dog is routinely released and seems more than happy to return. He is obviously a half-wit. The bird on the other hand has got to be an informant, and speaks with them regularly. I am certain he reports my every move. Due to his current placement in the metal room, his safety is assured. But I can wait, it is only a matter of time.. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) jeg for vel stikke å ta bilder av de herlige hundene vi har her hjemme.. 4 franske bulldoger og 1 bearded collie Bilder kommer snart forhåpentligvis.. Legger ut noen bilder fra noen av valpene i noen valpekull vi har hatt.. er de ikke bare NYDELIGE? hehe Endret 6. oktober 2005 av santaxx Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 A cat's diary: Day 283 of my captivity... My captors continue to taunt me with bizarre little dangling objects. They dine lavishly on fresh meat, while I am forced to eat dry cereal. The only thing that keeps me going is the hope of escape, and the mild satisfaction I get from ruining the occasional piece of furniture. Tomorrow I may eat another house plant. Today my attempt to kill my captors by weaving around their feet while they were walking almost succeeded -- must try this at the top of the stairs. In an attempt to disgust and repulse these vile oppressors, I once again induced myself to vomit on their favorite chair -- must try this on their bed. Decapitated a mouse and brought them the headless body, in an attempt to make them aware of what I am capable of, and to try to strike fear into their hearts. They only cooed and condescended about what a good little cat I was. Hmmm, not working according to plan. There was some sort of gathering of their accomplices. I was placed in solitary throughout the event. However, I could hear the noise and smell the food. More importantly I overheard that my confinement was due to MY power of "allergies." Must learn what this is and how to use it I am convinced the other captives are flunkies and maybe snitches. The dog is routinely released and seems more than happy to return. He is obviously a half-wit. The bird on the other hand has got to be an informant, and speaks with them regularly. I am certain he reports my every move. Due to his current placement in the metal room, his safety is assured. But I can wait, it is only a matter of time.. Det ante meg. Har nesten fallt ned trappa flere ganger fordi katten går mellom beina Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvor gamle er valpene der? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Åhhhh!! Franske bulldogger!! digger de hundene der altså. En av naboene her ute har en nydelig fransk bulldog hann på 6år. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 ååååå, de var jo kjempe skjønne..! har SÅ lyst på hund Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Han døde i sommer Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg for vel stikke å ta bilder av de herlige hundene vi har her hjemme.. 4 franske bulldoger og 1 bearded collie Bilder kommer snart forhåpentligvis.. Legger ut noen bilder fra noen av valpene i noen valpekull vi har hatt.. er de ikke bare NYDELIGE? hehe Driver dere med oppdrett ? Planlegger å skaffe meg en fransk bulldog valp en gang i fremtiden. Nydelig rase Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 ojeh Bullmastiff? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 http://www.norskbulldogklubb.net/images/Bernhard7u_02.jpg Den var dritkul! Ååå, ønsker meg hund. Men jeg er nok ikke ansvarlig nok. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) ojeh Bullmastiff? Jopp. Blir 8mnd om to dager edit: to dager, ikke tre han er også ganske mye underbitt Endret 6. oktober 2005 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå