Ni kon Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Så fin hund du har M-lady Her er en hund jeg møtte i går Du ser hvilken rase det er, Snowdog? Så liten pingle Min killer: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Så fin hund du har M-lady Her er en hund jeg møtte i går Du ser hvilken rase det er, Snowdog? Så liten pingle Min killer: å herregud, jeg fikk tårer i øynene nå noe så nydelig! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 he he. Masse bilder i bloggen hans: http://loverdog.blogspot.com/ og her: http://static.flickr.com/31/49028985_bb20c0570d_o.jpg http://static.flickr.com/33/49035175_eca9ae52e3_o.jpg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Like søt som matfar. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Blir kanskje det som stor: eks: og da mener jeg stor: og da snakker vi stor: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Får poste noen bilder av dyret jeg også da.. Snart 8mnd Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Nice Bullmastiff Holdt på å ende opp med den rasen jeg også, men tilfeldighetene ville noe annet Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 beklager evt for stort bilde katta når han var litt mindre. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Får vel sove på sofaen i kveld jeg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Får vel sove på sofaen i kveld jeg da Hehe Tar seg til rette den katta :!: Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Skal være sikkert og vist. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Et til (får ikke til å få flere bilder i samme post ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Har du skjemt den totalt ut eller? Katta vi hadde kasta seg ned fra tv-stolen med en gang jeg kom inn døra *respekt* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Dyr skal være skjemt bort Har ikke fått marsvin ennå Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Har du skjemt den totalt ut eller? Katta vi hadde kasta seg ned fra tv-stolen med en gang jeg kom inn døra *respekt* Hehe...her er det omvendt...ingen tvil om hvem som eier sengen, godstolen, klesskapet og tv'n. Hender den deler med seg da. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Floppy! Han har blitt utrolig pen de siste ukene. Er så glad i den katta. Han er vel 6 mnd. Blanding av skogskatt og skipskatt (6 tær på hvert bein, og bakføttene har han stjålet fra en hare ) Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Øyvind: velkommen til dette forumet! Du vinner konkurransen om "største hund" om noen år... Hyggelig å se canisere andre steder i webben også! Zeph! Hva slags hund er det du har?? Den så så rolig og bedagelig ut der den lå! Veldig søt! Og mushi; det er om lag den søteste katten jeg har sett etter mine egne. Også så mange tær!! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Heisann M-lady Gøy å se at du er her også Dog vinner jeg nok ikke størst hund. Min blir bare 40-45 kilo, og jeg var å lekte med noen Leonbergere i helga på 70 Kilo. Det var MONSTRE i forhold Men kom nå med et bilde av din "Killer" da:D Gleder meg å se den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå