bortevekk Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Da han her kom hjem fra jakt, har han sovet nesten tre dager i strekk, uten å ut å pisse eller åpnet øynene. Ble nesten bekymret, men nå er han i full rulle igjen, bare veldig stiv stakkar. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Her passer det vel og spørre. Hva er markedet for og gi bort en skilpadde med komplett utstyr? Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Katten min. Er noe spesielt mellom han å persienen min. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Ett til... Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 darkness|: Så synd! Du får venta nokon år då, er vertfall kjempe kjekke hondar. Zed-smeltelim: Hu var søt =) Her ligger Rambo å koser seg etter ein lang tur Lenke til kommentar
pakke Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Fuglehunder er moro. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 25. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Hehehe... Kule fuglehunder!! Jeg syns ikke border collier er så ille heller jeg da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Fiskene mine har fått baby Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Så fin hund du har M-lady Her er en hund jeg møtte i går Du ser hvilken rase det er, Snowdog? Endret 28. september 2005 av MacCy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Da han her kom hjem fra jakt, har han sovet nesten tre dager i strekk, uten å ut å pisse eller åpnet øynene. Ble nesten bekymret, men nå er han i full rulle igjen, bare veldig stiv stakkar. Ikke vært på do på 3 dager? Gikk det bra på jakten da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Tøffe dyr dere har Når jeg kommer hjem skal jeg poste et bilde av undulaten min Og forhåpentligvis får jeg meg et marsvin <3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Tøffe dyr dere har Når jeg kommer hjem skal jeg poste et bilde av undulaten min Og forhåpentligvis får jeg meg et marsvin Hehe, det er bare og legge ut bilder av marsvin og undulater! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Jago og Pip-pip på utflukt på bordet. De var litt skeptiske til mobilen. Endret 1. oktober 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Ene katta mi. Den tykke av de to. Litt ironisk at den heter Lillefix da Søt er den ihvertfall Edit: Åsså var det det med å huske bildet da Endret 1. oktober 2005 av Rome Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Min hund: Kjempeflott hund du har! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Fiskene mine har fått baby Savner den tiden jeg holdt på med det. Guppyer osv. Ingenting var som når de fikk unger. Helt til risten mellom moren og ungene forsvant og moren spiste ungene. Bilde av nykommeren i bollen, tassen nederst. Algeeteren ville ikke være med på bildet. Endret 2. oktober 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Min hund: Kjempeflott hund du har! Yo, hvorfor ikke på msn? Bilde av Jens, som døde i mai.. EDIT: Ååh, jeg dør om jeg ikke får meg et dyr snart. Eller en kjæreste, heh... Endret 3. oktober 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hær er min Bob... Rundt 3 år gammel Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Dette var pusen min, Tom, han ble uforklarlig borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå