Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Katten min, Amira.

Hmm, mener vi hadde en slik katt før.. Den var ganske lik, men hadde en hvit flekk på halsen, vet du noe om hvilken rase det er du har? Katten min fikk også ett barn, som var klin likt, med hvit dert på halsen. Begge kattene er nå døde, av ukjent årsak, de forsvant sporløst etter noen år, men dette er jo 10 år siden uansett.. :cry:

Lenke til kommentar
Katten min, Amira.

Hmm, mener vi hadde en slik katt før.. Den var ganske lik, men hadde en hvit flekk på halsen, vet du noe om hvilken rase det er du har? Katten min fikk også ett barn, som var klin likt, med hvit dert på halsen. Begge kattene er nå døde, av ukjent årsak, de forsvant sporløst etter noen år, men dette er jo 10 år siden uansett.. :cry:

Hun er av rasen Russisk Blå. De har ikke vite flekker på halsen, de er helt grå med grønne øyne.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

På tide med noen nye bilder. Paster fra et annet forum.

 

Anyways here are some random pics of one of santoz day. First we visited my sister and my nephew. The lil 1year old used to be afraid of santoz and dogs but now he really loves santoz and ofcourse santoz loves to have the lil kids attention. :lol: He likes kids alot!

 

You wanna come insiden santoz?

santoz_01.jpg

 

Alexander can i borrow your cool toy for a while?

santoz_02.jpg

 

Afterwards we went home and drained santoz of some energy. Working the springpole.

santoz_03.jpg

 

I'm gonna take this baby somewhere and eat it. yummy!

santoz_04.jpg

 

Ahhh...life is good life is good.

santoz_05.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...