Shikaru Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Hunden min sitter ute og passer på at ingen slipper inn Ps. han er litt farligere enn han ser ut!...eller ikke Kosehund Ønsker meg en hund eller katt :\ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2005 Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Har slettet en del innlegg som ikke har vært on topic, fortsett, please Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Pewzen min Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Tok bilde av floppy i forrige uke. Han er tøff. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Tok bilde av floppy i forrige uke. Han er tøff. Nååååå. Søte pusen da. Her er min pus. Edit: kanskje huske bildet å da.. Endret 23. august 2005 av Rome Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Når Bamse (min søsters påfunn) har det blikket, så klapper man ham ikke. -Jar Lenke til kommentar
Elena=) Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Pusen min, Tabita Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Katten min, Amira. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Katten min, Amira. Hmm, mener vi hadde en slik katt før.. Den var ganske lik, men hadde en hvit flekk på halsen, vet du noe om hvilken rase det er du har? Katten min fikk også ett barn, som var klin likt, med hvit dert på halsen. Begge kattene er nå døde, av ukjent årsak, de forsvant sporløst etter noen år, men dette er jo 10 år siden uansett.. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 23. august 2005 Rapporter Del Skrevet 23. august 2005 Katten min, Amira. Hmm, mener vi hadde en slik katt før.. Den var ganske lik, men hadde en hvit flekk på halsen, vet du noe om hvilken rase det er du har? Katten min fikk også ett barn, som var klin likt, med hvit dert på halsen. Begge kattene er nå døde, av ukjent årsak, de forsvant sporløst etter noen år, men dette er jo 10 år siden uansett.. Hun er av rasen Russisk Blå. De har ikke vite flekker på halsen, de er helt grå med grønne øyne. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 24. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Når Bamse (min søsters påfunn) har det blikket, så klapper man ham ikke. -Jar Utrolig morsom tekst og bilde! Viste det til sambo, han lo godt ja!! Tror jeg hadde trukket hånden fort tilbake og gått rolig bort derfra... Lenke til kommentar
kimman Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Mange morsomme og søte bilder her da! Så jeg får også sette inn et av kattungen min. Meg og Roxy: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 På tide med noen nye bilder. Paster fra et annet forum. Anyways here are some random pics of one of santoz day. First we visited my sister and my nephew. The lil 1year old used to be afraid of santoz and dogs but now he really loves santoz and ofcourse santoz loves to have the lil kids attention. He likes kids alot! You wanna come insiden santoz? Alexander can i borrow your cool toy for a while? Afterwards we went home and drained santoz of some energy. Working the springpole. I'm gonna take this baby somewhere and eat it. yummy! Ahhh...life is good life is good. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Super tøff hond du har snowDOG_ Her er min søte little rambo (Bildet er tatt med dårleg mobil kamera.) Endret 14. september 2005 av lil_furi Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Og eit til. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Katten. Dårlig mobilbilde. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg har lyst på daaaaaaaaachs.. Blir nok flere år til jeg får meg hund. *sukk* Har kjøpt leilighet i borettslag. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Katta mi! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Super tøff hond du har snowDOG_ Her er min søte little rambo (Bildet er tatt med dårleg mobil kamera.) ligner på bikkja mi den der jo Edit: Hun heter Buffy Endret 15. september 2005 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå