Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Da jeg hadde katt (noe jeg savner ekstremt :cry:) så lå den som regel foran peisen på vintern, i den blå godstolen bår sola lå der å stekte.. Eller så på helårstid så lå den på akvariearmaturen. Der var det varmt og godt.. Gjerne med poten ned mot glassruta.. Noen ganger stod katta på akvariebordet å fulgte med på hva fiskene gjorde.. Noen ganger prøvde den å ta på fiskene (ta på glassruta der hvos fisken var)..

 

Koselig skogskatt.. Men desverre så ble morra mi for allergisk.

 

Skal se om jeg finner noen gamle bilder av den katta.. det er så lenge siden at det er papirbilder :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da jeg hadde katt (noe jeg savner ekstremt :cry:) så lå den som regel foran peisen på vintern, i den blå godstolen bår sola lå der å stekte.. Eller så på helårstid så lå den på akvariearmaturen. Der var det varmt og godt.. Gjerne med poten ned mot glassruta.. Noen ganger stod katta på akvariebordet å fulgte med på hva fiskene gjorde.. Noen ganger prøvde den å ta på fiskene (ta på glassruta der hvos fisken var)..

 

Koselig skogskatt.. Men desverre så ble morra mi for allergisk.

 

Skal se om jeg finner noen gamle bilder av den katta.. det er så lenge siden at det er papirbilder :cool:

:love::cry::love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...