PC^2020 Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Da jeg hadde katt (noe jeg savner ekstremt ) så lå den som regel foran peisen på vintern, i den blå godstolen bår sola lå der å stekte.. Eller så på helårstid så lå den på akvariearmaturen. Der var det varmt og godt.. Gjerne med poten ned mot glassruta.. Noen ganger stod katta på akvariebordet å fulgte med på hva fiskene gjorde.. Noen ganger prøvde den å ta på fiskene (ta på glassruta der hvos fisken var).. Koselig skogskatt.. Men desverre så ble morra mi for allergisk. Skal se om jeg finner noen gamle bilder av den katta.. det er så lenge siden at det er papirbilder Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Da jeg hadde katt (noe jeg savner ekstremt ) så lå den som regel foran peisen på vintern, i den blå godstolen bår sola lå der å stekte.. Eller så på helårstid så lå den på akvariearmaturen. Der var det varmt og godt.. Gjerne med poten ned mot glassruta.. Noen ganger stod katta på akvariebordet å fulgte med på hva fiskene gjorde.. Noen ganger prøvde den å ta på fiskene (ta på glassruta der hvos fisken var).. Koselig skogskatt.. Men desverre så ble morra mi for allergisk. Skal se om jeg finner noen gamle bilder av den katta.. det er så lenge siden at det er papirbilder Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 Ny hund, grubler fortsatt på navn. Navn: Ta'n! Når bikkja stikker får og hilse på en mann/hund/dame og du roper: TA'N!! (det er jo seff navnet) og da blir vel de andre skrekkslagne Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 15. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 Har ikke digitalkamera for tiden så jeg fant et bilde på google: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 Møt fisken min Børre.... Bildet er dårlig men det får gå Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 Møt fisken min Børre.... Bildet er dårlig men det får gå nice! åssen pleco er det? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 Møt fisken min Børre.... Bildet er dårlig men det får gå Høh? Er det ei malle? L nr? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Skogskatter er fine dei, liker spessielt dei langhåra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Børre er en Gibbiceps, eller L-165... En artig liten tass terroriserer de andre fiskene i akvariet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Nytt bilde av annet kjæledyr dette er Mons Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2005 Har ikke digitalkamera for tiden så jeg fant et bilde på google: Har du en papegøye? Kan den snakke? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 Nytt bilde tatt forgårs i det fine været. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 @SnowDOG_: Kraftig plugg du har der. Ser det er kommet en del fiskebilder, så her er mine også. Først, Arne. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 Her er de to andre, Helle og Pelle. PS: Jeg er egentlig imot å gi navn til fisker, når først andre har gitt de navn, så.. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 Som far så katt.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Som far så katt.. Ølkatt Endret 6. august 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 Som far så katt.. Passed out? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Her er Figo!! Tok bilde i stad, Med K750i. Kjempe fin hund du har SnowDOG_ Endret 31. juli 2005 av MacCy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2005 Figo igjen Han har ikke helt skjønt det med og se inn i kameraet Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Albert Bare 6måneder.. edit: enda et: Endret 2. august 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå