Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nyyydelig hund Villmink! Skal du bruke ham til noe, eller er det bare verdens største kosebamse??

 

Jeg har gått kantarell-sporkurs med Borderen min. Legger ved et bilde som viser hvor flink hun er! Nå gleder jeg meg til sensommeren når kantarellen popper opp fra bakken! Slike kurs kan absolutt anbefales, om du ikke er glad i sopp, er det likevel veldig bra for hunden å få brukt snuten og hjernen litt!! :thumbup:

post-63-1119552185_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Han kommer til å bli ganske stor ja. Tror de blir omtrent på størrelse med en Leonberger. Dette er et bilde av faren som 4 åring:

 

stephenlahtikv05makaa2.jpg

 

Har anskaffet han som turkompis osv. men det hadde vært moro å få trent han opp til noe. Rasen er mye brukt som sykehushunder som besøker barneavdelinger og slikt ettersom de er så rolige i selskap med barn og ikke lar seg jages opp av lyder og oppstyr og slikt, men det er vel ikke så mye brukt her til lands tror jeg. De er veldig godt egnet til å jage bort bjørn og slikt og har blitt brukt til det her til lands. Rasen er ikke særlig egnet til redningshunder eller til søk etter narkotika, skadedyr, o.l.

Lenke til kommentar
SnowDOG_ og Villmink:

 

utrolig flotte hunder dere har!

 

Kjempe flotte hunder!

men ingen slår min guttebofsevofs..!

 

 

Har selv en Engelsk Springer Spaniel! største kosebamsen noensinne :love:

 

selv om de rasene ikke pleier og være så kosete..

Bilde?

Sorry, har ikke bilde nå.

 

Men når jeg får min K750i så skal jeg knipse noen bilder :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...