robB Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Prins under trappa akkurat nå: Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 åssen forminske bilder uten Photoshop eller noe annet slikt? jeg vil poste bilde av katten og marsvina mine, men, kameraet mitt lager så store bilder, de pleier å vere på 1 mb.. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Oj, for ein fin hund me har lil_furi Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 åssen forminske bilder uten Photoshop eller noe annet slikt? jeg vil poste bilde av katten og marsvina mine, men, kameraet mitt lager så store bilder, de pleier å vere på 1 mb.. Image powertoy Xp Lar deg resize bilder ved et enkelt høyreklikk på bildet. Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Var å hentet verdens nydeligste dvergschnauzergutt på fredag Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Den var søøøt, CrizzBee Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 12. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2005 Fikk meg ny hund i går. Rottweiler/Labrador mixen "Balder" som jeg har postet noen bilder av tidligere i denne tråden måtte avlives på onsdag. Han ble operert for lymfekreft i påsken og har fått cellegift behandling siden, men for noen uker siden fikk han tilbakefall og reagerte ikke lengre som ønsket på cellegiften. Han var min første hund og jeg kommer til å savne han masse. Nå har jeg altså fått meg ny hund. En Pyrenèerhund som jeg har gitt navnet "Gilles Villeneuve" og kallenavnet "Bayaz". Han er 10 uker gammel på det første bildet. Vet ikke hvor gammel han er på de andre da de er tatt av kennelen jeg kjøpte han fra. Har vært møkkavær siden jeg fikk han så jeg har ikke fått tatt noen utebilder men jeg poster sikkert noen etterhvert. http://home.online.no/~kjsundel/Pictures/G...lleneuve001.jpg http://home.online.no/~kjsundel/Pictures/11junNr5ligg.jpg http://home.online.no/~kjsundel/Pictures/7uNr5head.jpg Er superfornøyd med han foreløpig og jeg skjønner ikke hvorfor så mange mener at Pyrenèerhunder er umulig å lydighetstrene. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 12. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Ååååååååhhhhh jeg misunner dere som har husdyr. Hadde selv et Marsvin en gang som jeg kalte for Pelle. Oink! Oink! Den lyden lagde han når han ville ha et eple eller en gulrot. Har ikke noe bilde av ham, men han var brun, hvit og svart. Men så etter tre år ble mamma og jeg allergisk, og vi..*snufs* *snufs* vi måtte gi ham fra oss...... Det er riktig nok fire år siden, men savner ham noe fryktelig.ÅÅåååhhh, jeg var så glad i ham. *snufs* *snufs* Jeg savner pellevennen min :cry: Men vi snakket om engang om vi kanskje skulle få oss en kanarifulg, men det blir eventuelt ikke før til høsten. Endret 12. juni 2005 av simerix Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) fisken min! den heter Fisken. er alene nå for Doffen dævva etter to år som gullfisk. Får kjøpe en til snart... den er så alene stakkars, den bare svømmer og ser trist på meg. Endret 12. juni 2005 av mushi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2005 .... og her er degusene min. De biter på gitter,eter, puler og piper (som en fugl ) de heter Itchy og Rosa. Itchy foran, Rosa bak. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Flere bilder av lille Gilles Villeneuve Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Ikke min hund, men jeg synes den fortjener en plass her uansett Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Ikke min hund, men jeg synes den fortjener en plass her uansett http://home.no.net/hwpt/pt/hund/hundfikset.jpg Sån hund har jeg! Burde kanskje få tatt noen bilder av den. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Ahh! Så mange skjønne vofser her! Idag var det litt sol (endelig) og siden eg ikke har tatt bilder av vofsen på hele 2mnd tok eg noen nye av guttevofsen min. Tenkte eg skulle ta en gjennopplivnings forsøk på denne tråden ved å poste hele 4bilder av Santoz. Legg merke til at han er nå såkalt "conditioned" og ser utrolig flott ut! Enjoy! Så en "liten" smil i slutten. Endret 22. juni 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Er det bare meg, eller ligner Sanchez på ulven i Rødhette og ulven? Med tanke på det siste bilde. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 lol ^^ Syns det er en pen hund jeg Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 SMIIIIIIIL! :!: Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Legger ut ett til bilde av Ero Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 så schempeschøt! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 lol ^^ Syns det er en pen hund jeg Absolutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå