Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Hehe bira har en hint av tricolor. :p

 

Santoz er vel.....17mnd nå mener eg. Traff en liten RR faktisk og de var ikke så ulik bortsett fra at RR'n hadde spissere snute og slankere kropp. Vi trener ikke så mye fysisk nå lenger pga en strekk skade han fikk for en stund siden etter røff lek med en tipse. Går kun i litt lydighet men makan for en STA hund altså. :hrm:

Han gjør ALT for en godbit men hvis det ikk er godbiter på gang ja da gidder han ikke. Veldig smart men bare når det passer han. :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leopard Gekko om jeg ikke tar helt feil...

 

Artig fakta: De har ikke øyelokk, så de må slikke øya for å rense dem..

leopard gekko er helt korrekt :) ... men de har øyelokk,eller så har jeg blingsa no jævli.... aldri sett gexx slikka øyna sine....jeg veit det er mange andre øgler uten øyenlokk,men leopard gekkoen har øyelokk ;)

Lenke til kommentar
Leopard Gekko om jeg ikke tar helt feil...

 

Artig fakta: De har ikke øyelokk, så de må slikke øya for å rense dem..

leopard gekko er helt korrekt :) ... men de har øyelokk,eller så har jeg blingsa no jævli.... aldri sett gexx slikka øyna sine....jeg veit det er mange andre øgler uten øyenlokk,men leopard gekkoen har øyelokk ;)

:ohmy: Lurt av faktaprogram :realmad:

 

:hrm:

Lenke til kommentar
Leopard Gekko om jeg ikke tar helt feil...

 

Artig fakta: De har ikke øyelokk, så de må slikke øya for å rense dem..

leopard gekko er helt korrekt :) ... men de har øyelokk,eller så har jeg blingsa no jævli.... aldri sett gexx slikka øyna sine....jeg veit det er mange andre øgler uten øyenlokk,men leopard gekkoen har øyelokk ;)

:ohmy: Lurt av faktaprogram :realmad:

 

:hrm:

hehe,sånn kan det være :p ... men jeg blei faktisk usikker når du sa det...men så titta jeg over skuldern,og der lå riktig nok Gexx men ett øye halveis oppe...skikkelig junkie look :!: :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...