enl Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 En av mine to pusekatter, Lillepus Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Ene chinchillaen min Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 ...og hunden som har ekstremt lyst å leke med de små dyrene... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 ...og hunden som har ekstremt lyst å leke med de små dyrene... Aww! Vokst en del siden sist ja. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Aww! Vokst en del siden sist ja. Ja Likte den best når den var valp. For mye hår nå... Lenke til kommentar
above Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Her har dere noen fler bilder av katten min http://www.home.no/xzoppy/Katta%20Mi/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Ny side, ny bilde av santoz..... Endret 17. mars 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
above Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Liker den hunden din steikandes godt! Er det mange av de her i norge slik at du kunne skaffet meg en valp? Du har sikkert nevnt det før.. Kunne du ikke ha samlet alle bildene av santoz på en nettside eller noe slikt? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Soty. Endret 17. mars 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 That's the spirit! Go cat go! Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Hey! Vi må ikke la tråden dø! 1111 innlegg! (litt stolt ja...) Legger inn et nytt bile av Bira. Hun elsker å base i snøen, her har hun holdt på i halvannen time ca, og tar seg en pust i bakken... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Hey! Vi må ikke la tråden dø! 1111 innlegg! (litt stolt ja...) Er det bare meg eller er det kun denne tråden du er aktiv i her på hw.no? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Ikke for å ødelegge, men innlegget ditt M-lady er nr. 1112 Grattis Ed Hunter! Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) En av mine to katter Edit: litt uklart bilde så jeg bytta. Endret 29. mars 2005 av Rome Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Er det bare meg eller er det kun denne tråden du er aktiv i her på hw.no? Du har så rett, så rett. Jeg var mer aktiv for et par år siden, da jeg startet denne tråden. Men nå følger jeg bare denne for å sjekke at den holdes i live! Syns det er litt kuult at den er SÅ populær da... Men om du vil kan jeg godt rable litt om min nye Samdung D500?? Hehehe... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Bira er skjønn. Kor gammel er hun blitt nå? Her er bilde av tullingen som glor ut i altanen. Ser missunelig på en hund som har "hage" lenger borte og alltid er ute. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Bira er skjønn. Kor gammel er hun blitt nå? Her er bilde av tullingen som glor ut i altanen. Ser missunelig på en hund som har "hage" lenger borte og alltid er ute. så fet hund :!: jeg vil også ha hund/katt men undulaten min er nå så kul den da ^^ Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 7. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Bira er blitt 1 år og to måneder nå. Hun er helt nydelig, tror hun er pusekatt og elsker å ligge sammenkrøllet på fanget. Legger ved et bilde av mine tre pusekatter!! Hvor gammel er Santoz blitt da? Bruker du ham til noe annet enn springpole? Lydighet? Spor?? Han er nydelig, syns forsatt han ser ut som en liten RR pga fargen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå