Rampage Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Og dette er hunden min, La Casa De Perras Cristobal aKA Cris 6 år gammel (fylte nyttårsaften ) Kosegutten selv Endret 2. mars 2005 av Rampage Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Skal dra og hente valp i morgen faktisk! Får sikkert en god del bilder da.. Gled deg! Han ligger her ved siden av meg og sover nå. Fotfølger en rundt hele huset, og ser virkelig opp. Har også en katt i familien her, som er halvannet år sånn ca. Katter er mer selvstendige dyr, som bestemmer det meste selv. Ikke like kosete som valpen her, men like koselig sånn sett under ett ja, fint med hund og dyr og alt sånn men ho dama du har i avataren, jeezes hvem der? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg har en katt som hetter kato som jeg ikke egentlig vet om lever lenger. Han ligger hvertfall på sofaen hele tiden uten å vise livstegn... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Skulle gjerne ha vist bildet av kattene mine. Men, de er døde og har ingen bilder! Det var foresten av rasen Nordk Skogskatt og sykt nydelige!! Ene katten har vunnet 4 premier i katte utstilling, og den andre har 2. Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Her er min gamle, slitne venn Endret 3. mars 2005 av MikeLevy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Og dette er hunden min, La Casa De Perras Cristobal aKA Cris 6 år gammel (fylte nyttårsaften ) Kosegutten selv Fin vofse. Litt av en navn på han. Premiert? Tok denne "action" bildet av vofsen med s5500 kamera idag. Skulle ha tatt flere og kulere bilder men det begynte å regne. Endret 10. mars 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
robB Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Åå! Den var skjønn! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Åhh, de to siste var søøte Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Puzi Hahaha! Den er bare leken. Og den lever enda Ligger faktisk her nå. Sånn at folket ikke skulle misforstå. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Legger ut et til bilde Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 den var utrolig søt da! hvordan hund er det, gammel og blir den stor? (har lite peiling på bikkjer som du sikkert skjønner, men veldig lyst på en selv når pengene og bolig strekker til..) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Legger ut et til bilde Skjønn liten vofsevofs! Wild guess..... det er en blandings hund med shetland sheepdog blod i seg. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Hun er en blandingshund ja, av pappilon, og ett eller annet Mora er en pappilon (er ikke sikker på om det skrives sånn men men). Endret 11. mars 2005 av Stig Jøran Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Pan Irsksetter.. Stort sett.. Han vil nok bli sett på som mongis, fordi de fleste irsksettere skal ikke ha så tykt hode osv. Men Pan her er irsksetter med amerikansk blod. (Ikke at det er grunnen til at han ser så "rar" ut) Endret 16. mars 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå