Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når vofsen blir ca 18mnd så skal eg sakte men sikkert trene han. Forhåpentigvis får han skuldre som han her. Han har allerede bedre lår en denne hunden.
Har lagt merke til at santoz har begynt å utvikle en del muskler rundt omkring og tok bilde idag og samenlignet med eldre bilde tatt 2mnd siden.

Tenker spesielt på skuldrene der han ikke hadde slike markerte muskler.

 

 

Hvorfor er det viktig at hunder har så skrekkelig mye muskler? De er jo ikke drapsmaskiner. Kan forstå at folk blir litt redd for hunder når de er så usannsynlig sterke.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det viktig at hunder har så skrekkelig mye muskler? De er jo ikke drapsmaskiner. Kan forstå at folk blir litt redd for hunder når de er så usannsynlig sterke.

 

Godt sagt. Hva tenker du om det selv, Snow_Dog? Repekterer du at folk er redde hunden din pga dens utseende? Eller syns du at alle som er redde amstaffer er teite??

 

Jeg har forresten funnet fram strikkepinnene ( :blush: ) og laget en genser til valpen...

post-63-1104741513_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Folk er redde uansett om han har markerte muskler eller ikke. Korfor skal eg ikke kunne trene hunden min fordi noen er redd utseende hans? Er det bare huskyer og polarhunder som har lov til sånt? Folk som er redd utseende til hunden min kan bare syns det men det som er viktig for meg er at hunden har en stabilt og roligt gemytt. Utseende betyr lite siden de som er redde forsatt kommer til å være redde om hunden er feit eller trent.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Folk er redde uansett om han har markerte muskler eller ikke. Korfor skal eg ikke kunne trene hunden min fordi noen er redd utseende hans? Er det bare huskyer og polarhunder som har lov til sånt? Folk som er redd utseende til hunden min kan bare syns det men det som er viktig for meg er at hunden har en stabilt og roligt gemytt. Utseende betyr lite siden de som er redde forsatt kommer til å være redde om hunden er feit eller trent.

Er klart det er bra om hunden er godt trent, med tanke på fremtidig helse. Men slik du legger det frem, så virker det som det er det viktigste at hunden får masse muskler. Nå er ikke jeg noen hundeeier, så mulig jeg ikke forstår, men er det virkelig nødvendig? Dette er ikke kritikk, men heller en undrende tone.

Lenke til kommentar
Her er familiens søte lille valpehund....  :)

 

For en skjønn Cavalier!!! Helt nyyydelig! Også heter den Julie attpå til!! :whistle:

Vil ha, vil ha!!!

Hva er det med Julie da?

og ja hun er fantastisk nydelig :love:

Synd at hun resten av familien min tok henne med på hyttetur!

*savne* :(

Lenke til kommentar

Er heilt klart eit kattemenneske, har hatt hund og.

Las dette i BT om dagen, synes det var godt sagt ;)

 

- Det er alltid noen som møter deg glad og fornøyd når du kommer hjem. Katteeieren får tilbake det han eller hun fortjener. Steller du godt med katten, gir den eieren utrolig mye hengivenhet og kos tilbake. Hvis du derimot ikke steller godt med pusen, forlater den deg. Derfor er det en stor ære å bli elsket av en katt. Det betyr nemlig at du steller godt med dyret. Slik er katten - i motsetning til den underdanige hunden som blir hos sin eier uansett hvor ille hunden har det, sier hun.
:)

 

Poster bilder av katten min når eg kjem heim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...