SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Kas av de? Når vofsen blir ca 18mnd så skal eg sakte men sikkert trene han. Forhåpentigvis får han skuldre som han her. Han har allerede bedre lår en denne hunden. Skal trene han i weightpull og andre bulle leker. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Fjellklatring? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Fjellklatring? Faktisk! Er ikke mye disse hundene ikke klarer å gjøre. Mange klarer å løpe/klatre opp en vegg så mye som 5meter. Langdistanse hopp er gøyt også: Anyways skal ikke tyte mer. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Katten før han sovna inn. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Når vofsen blir ca 18mnd så skal eg sakte men sikkert trene han. Forhåpentigvis får han skuldre som han her. Han har allerede bedre lår en denne hunden. Har lagt merke til at santoz har begynt å utvikle en del muskler rundt omkring og tok bilde idag og samenlignet med eldre bilde tatt 2mnd siden. Tenker spesielt på skuldrene der han ikke hadde slike markerte muskler. Hvorfor er det viktig at hunder har så skrekkelig mye muskler? De er jo ikke drapsmaskiner. Kan forstå at folk blir litt redd for hunder når de er så usannsynlig sterke. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Hvorfor er det viktig at hunder har så skrekkelig mye muskler? De er jo ikke drapsmaskiner. Kan forstå at folk blir litt redd for hunder når de er så usannsynlig sterke. Godt sagt. Hva tenker du om det selv, Snow_Dog? Repekterer du at folk er redde hunden din pga dens utseende? Eller syns du at alle som er redde amstaffer er teite?? Jeg har forresten funnet fram strikkepinnene ( ) og laget en genser til valpen... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Folk er redde uansett om han har markerte muskler eller ikke. Korfor skal eg ikke kunne trene hunden min fordi noen er redd utseende hans? Er det bare huskyer og polarhunder som har lov til sånt? Folk som er redd utseende til hunden min kan bare syns det men det som er viktig for meg er at hunden har en stabilt og roligt gemytt. Utseende betyr lite siden de som er redde forsatt kommer til å være redde om hunden er feit eller trent. Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har forresten funnet fram strikkepinnene ( ) og laget en genser til valpen... Nåå, så søtt Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Enig snowdog. Har du en slik hund som du har så bør den ha markerte muskler, mange slike hunder har en tendens til å bli litt slapp i pelsen/huden uten trening Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 SnowDOG_: Hvilken rase er hunden din? (Mamma vet det, men gidder ikke å ringe henne) Tøffeste hunden i verden Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Tøffeste hunden i verden Råstlig Ja her var det mange fine dyr. Skal prøve å få et bilde av katta. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) SnowDOG_: Hvilken rase er hunden din? (Mamma vet det, men gidder ikke å ringe henne) Tøffeste hunden i verden Han er en Amerikansk staffordshire terrier aka amstaff. 14mnd gammel tulle gutt. Edit: Kordan vet hun om hunderasen? Fortell! Endret 19. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Folk er redde uansett om han har markerte muskler eller ikke. Korfor skal eg ikke kunne trene hunden min fordi noen er redd utseende hans? Er det bare huskyer og polarhunder som har lov til sånt? Folk som er redd utseende til hunden min kan bare syns det men det som er viktig for meg er at hunden har en stabilt og roligt gemytt. Utseende betyr lite siden de som er redde forsatt kommer til å være redde om hunden er feit eller trent. Er klart det er bra om hunden er godt trent, med tanke på fremtidig helse. Men slik du legger det frem, så virker det som det er det viktigste at hunden får masse muskler. Nå er ikke jeg noen hundeeier, så mulig jeg ikke forstår, men er det virkelig nødvendig? Dette er ikke kritikk, men heller en undrende tone. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Kor mye muskler han får er ikke det viktigste nei men liker at hunden skal være topptrent siden eg skal drive med trekk osv og fine markerte muskler er jo fint å se på denne rasen. Holder jo på med lydighet også. Eg liker sterke hunder med herlig gemytt som denne rasen har. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Her er familiens søte lille valpehund.... For en skjønn Cavalier!!! Helt nyyydelig! Også heter den Julie attpå til!! Vil ha, vil ha!!! Hva er det med Julie da? og ja hun er fantastisk nydelig Synd at hun resten av familien min tok henne med på hyttetur! *savne* Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2005 Legger ved et bilde av Leo William (William pga stamtavlen) fra julen, da han var nesten to mnd. Litt dårlig fokus på bildet, men det får nå gå Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2005 Er det tevueren? Var skjønn! *holder på å bestille halsbånd fra frankrike nå* Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2005 Er det tevueren? Var skjønn! *holder på å bestille halsbånd fra frankrike nå* Meg du spurte? I såfall er det en Leonberger. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2005 Er heilt klart eit kattemenneske, har hatt hund og. Las dette i BT om dagen, synes det var godt sagt - Det er alltid noen som møter deg glad og fornøyd når du kommer hjem. Katteeieren får tilbake det han eller hun fortjener. Steller du godt med katten, gir den eieren utrolig mye hengivenhet og kos tilbake. Hvis du derimot ikke steller godt med pusen, forlater den deg. Derfor er det en stor ære å bli elsket av en katt. Det betyr nemlig at du steller godt med dyret. Slik er katten - i motsetning til den underdanige hunden som blir hos sin eier uansett hvor ille hunden har det, sier hun. Poster bilder av katten min når eg kjem heim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå